steinar Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Når jeg tok av luftfilteret i går fant jeg en slange som hadde røket. Hvor skal denne være og hva gjør den? Den er som vist på bildet koblet til den grønne teletubby figuren. Bilen er en 1.6 gasser golf fra 86. Det ser ut som om den har svidd seg løs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 det er vel luftføleren som skal sitte inni luftfilter-boksen..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Originally posted by Jostein det er vel luftføleren som skal sitte inni luftfilter-boksen..:) Ikke inni luftfilterboksen nei.. Luftføler hva er det for noe a? har ikke sånt luksus.. helst åpen gasser:) Husker faen ikke hvor denne var koblet til.. men husker at min også bare henger å slenger Teletubby'en din er en sånn som skal kutte bensintilførselen og samle det opp hvis bilen velter eller kolisjon eller lignende... fjernet den jeg.. velter jeg så kan den like gjerne brenne:)) Kan sjekke det opp når jeg kommer hjem. men har skrudd den gassern mye nå.. kan vel adri huske at jeg har styra så mye med den kabelen Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Slangen går til en klokke som justerer tenningen mener jeg, på fordeleren der. Den skal ha vakum fra innsuget. Har ikke vært borti Golf eller andre biler med motoren feil vei.. Men jeg har ca den samme klokka på Camaroen, og den skal ha vakum... se om du finner et sted på innsuget den kan være da :-).. Ingen garanti for at jeg har rett, men det er bedre med et tips en ikke noe tips :-) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Se om det er en liten nippel på slangen som går til bremsekraftforsterkeren som mangler slangen sin. Tar jeg ikke helt feil nå så bruker bilen dobbelt så mye suppe som den normalt skal gjøre? :( Slangen skal ha konstant vakuum, og har ikke noe med fordeleren å gjøre såvidt jeg vet. Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dubsko Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Jeg har samme bil som deg bare en 84 mod. og den slangen skal sitte på fordeleren. er en vakumslange... så fikk vi oppklart det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg