psychoman Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 ke pris ligge scorpio cosworth på? an e ombygd men iche godjent me den motoren e godkjent i 1 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Skriv norsk så får du kanskje flere svar. Spørs på resten av bilen, men jeg hadde ikke betalt over 15 for en bil som ikke er godkjent. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Mellom 10 og 40 er vel det mest nøyaktige man kan si... Har sett originale ligget til salgs for 125.000kr også, men det er vel litt som å tro på julenissen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoman Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 ok alt fungerer utenom cruisecontrolen så er jeg litt gira på og selge den men er ikke sikker er en jævla god bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuld79 Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Har du solgt bilen?? Evnt bilder av den?? Har en selv,og er meget fornøyd ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoman Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 nei har an ennå e litt usikker på om eg ska selga an eller ke eg ska gjør trudde iche det var så mangen i rogaland eg e fra klepp eg vett bare om 2 sånne bila her det e min og 1til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg