Wikan Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Har en Omega-A, og skal ha strøm fra batteriet og inn i bilen. Finner ikke ut av hvor hullet er i torpedoveggen.. For det er vel hull i den et sted? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Til venstre for bremsekraftforsterker(sett forfra), er det et lite hull. Det er 2 større hull oppe i høyre hjørne(også sett forfra), men det blir nok rimelig knotete. Da kommer jo ledningen inn langt oppi dasjbordet. Siter Omega 3000 24V Turbo Vivaro 1,9 DTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wikan Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Ok takk, skal se om jeg finner ut av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 er jo en på venstre side og men det blir vel litt langt og strekke ledning over.. men erik_s kor mykje ladetrykk kjører du med ser du har turbo :P kor du fikk tak i turbomanifolden? hos jma eller? Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 erik_s kor mykje ladetrykk kjører du med ser du har turbo :P kor du fikk tak i turbomanifolden? hos jma eller? Jeg har ikke montert ennå, bilen står nedplukket for øyeblikket. Skal pusse den opp litt i vinter. Planen er å lade 0,5bar. Bruker da 315cc dyser og et DTA datasprut, burde greie rundt 300hk med det oppsettet. Mulig jeg mapper den til å gå på E85, og da er det muligheter for å hente ut noe mer effekt. Ethanolen er 104 oktan, så man kan ha mer fortenning/ladetrykk før man får tenningsbank. I tillegg kjøler den vesentlig mye bedre, altså mindre fare for å brenne hull i stempler. Handlet alt hos JMA Performace - Vi gir deg bilen du drømmer om Flinke og serviceinnstilte karer. Anbefales! her er et par bilder (mobil=elendig kvalitet) Siter Omega 3000 24V Turbo Vivaro 1,9 DTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 har snakka md de på jma fann ikkje butikken på stord så eg sendte mail billigt og greitt kitt til 15 700kr.. eller har du det som var litt større? han på blomdal og anbefalte jma så flinke er de.. Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg