CapRI^^ Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Heisann, kjøpte meg en bmw 318is 93 modell for 2 dager siden :) kjempegod bil som jeg er fornøyd med :D men så skjedde det no rart når jeg skulle sette inn cd-spiller. lyset i dashbordet blei borte.. når jeg kobla vekk spilleren så kom lyset tilbake igjen.. viste ikke om detta var under bilstereo jeg :P så tok den her.. mvh kenneth :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 da tar cd spillern strømmen fra lyset eller kort slutter det. det beste er og legge opp nye ledniger selv, så du vet ogsån lednings nettet er... Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 ok, men da får jeg prøve det en dag :) takk for svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg