corsaduden Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Jess da, skulle kjøre til byen en tur i dag, få gjort unna diverse ærend, og DER, ganske så plutselig, står bilen forran meg bom stille. Var en fotgjenger som brått bestemte seg for å krysse veien. Farten var liten, men jeg kjørte rett i hengerfestet hans, og moser stort sett alt av plastikk framme, pluss lykter og radiator. Noen som kan ha peiling på hva dette kan koste å reparere? 95-mod. trur jeg det er, SRI. Tenker knoks-deler her, bare så det er sagt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Er bilen original uten styling? Isåfall kan du være heldig å finne mye bra på høggeriene rundt omkring. Der slipper du å betale dyre dommer for å finne tak i radiator, lykter ol som du egentlig måtte ha betalt flere tusen for. Synd med bilen.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 (endret) Original uten styling ja. Ja veldig drit, han skulle jo selge den, men nå blir det jo så jeg må kjøpe den.. Tipper jeg prøver å fikse den og selge den så jeg slipper å tape så mye penger på det.. Men er ikke SÅ stort problem da, han skulle jo bare ha 15k for den i utgangspunktet.. Er en del nytt på den og sånt, så tror nå jeg skal klare å få 10k for den i allefall. Noen formening om hva det kan koste da? Installer wordpress 365privat mastercard kredittkort gjenopprett minnepenn Endret November 6, 2011 av corsaduden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokungen Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 er bare å ringe et huggeri da. eller gå inn på finndel.no der kan du søke på alle huggerier som kan ha deler til bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg