Zilla Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg en 92 audi 100 2.6 men det er litt problemer med den. Bilen starter sjeldent men når den først går så er alt i orden, ikke noe ujevn gange eller noe. Vanligvis så kan man kinne og kinne på startern og alt høres helt normalt ut bortsett fra at bilen ikke vil starte. Det er nylig byttet hjerne, hallgiver og startbryter (den bak nøkkelhullet på rattstammen). Det er forsøkt å taue igang bilen og den er forsøkt trillet igang uten hell. Ut ifra dette så høres det ut som om det er noe elektrisk, at stømmen ikke kommer frem til pluggene. Kanskje dårlig kontakt siden den starter en sjelden gang. Noen gode forslag til hvilke deler som kan/bør byttes evt sjekkes? Coil? Relè? Fordeler eller noe? Jeg er ikke helt sikker på hvor det er lurt å begynne å sjekke. Dette kan jo kanskje bli ganske kostbart også... Tips og råd mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CONeXXiON Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Går bensinpumpa? Har litt problemer med det på min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Bensinpumpa går, men får ikke gnist ut på pluggene. Bilen starter og går engang i blandt. Hva bør man sjekke og i Hvilken rekkefølge ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZnirlN Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Har akurat de samme problemet med min audi 100 2.3 Får heller ikke gnist til pluggene. Har du funnet ut av problemet?? Vil gjerne ha start på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markhus Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Nøyaktig samme problem med min 2.6. Undersøkte litt og kom frem til at det mest sannsynlig er en jordingsfeil et eller annet sted, men kan også være en av sensorene som går på tenningen som kødder seg. Siter 1994 Audi 100 2.6 E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Få lest av feilkoder, alltid et greit utgangspunkt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markhus Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Får ingen feilkoder.. Siter 1994 Audi 100 2.6 E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg