norodd Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hei. Har kjøpt en 520 m/blåtann. Når jeg går inn på bilens blåtann og forsøker å kople meg opp, får jeg beskjed om å aktivere mobilen. Har en Nokia 6300, og blåtanna er slått på. Har også gått inn på mob.s b.tannmeny og søkt men den finner ikke noe. Er svært taknemmelig om noen kan gi meg tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Står det at mobilen er synlig for andre inne på innstillingene til btanna på mobilen? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norodd Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hei Esbandos. Ja, den står innstilt på: Synlig for alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hva slags karosseri har du? Om du har E60 kan jeg hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norodd Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hei Saltkjelen. Tror den heter det (ser ut som din). Håper du kan hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Okei, da skal du ikke se bort i fra at vi klarer å få det til.. ;) 1. Press iDrive hjulet ned og vri deg ned til der hvor det står telefon innstillinger. Klikk deg inn på denne. 2. Aktiver bluethoot på telefonen din. Trykk så på sammenkoblede enheter. Da søker mobilen din etter bluethoot enheter i nærheten. Da kommer det opp BMW med noen tall bak. F.eks BMW1234. Koble deg til den. Tast et passord, f.eks bilens betegnelse (520, 523, 525 etc) 3. Nå kommer det opp en rute inne på telefoninnstillingene. Der får du beskjed om å taste passord. Tast samme passord som du tastet på din telefon. 4. Voila, telefonen din er koblet opp mot bilens system. Nå er det bare å ringe og utforske. Gi beskjed om du ikke får dette til. Det er ikke sikkert at bilen din er bestilt med bluethoot forberedelse og at du da ikke har denne funksjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norodd Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Hei igjen og takk for velvillig hjelp! Gjorde følgende: 1. Presset ned hjulet og vridde til: Communication interface 2. Markerte: Bluetooth communication activ. 3. satte mob. på b.t. og gikk til sammenkobl.enh. - valg - Koble til ny enhet. Søker, men finner ingen enhet. Hva kan være feil? Ps. Var for første gang inne på dette forumet i går. Virker som om det er mange hyggelige og hjelpsomme deltakere her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Du har gjørt det riktig hverftall. Prøv å søk etter ny enhet og se om du får opp noe da. Kan ta noe tid før den finner. Har du forresten navigasjon? Navigasjonssystem Business eller Navigasjonssystem Professional? (Den synlige forskjellen er liten vs. stor skjerm, ekstra cd rom etc). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norodd Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 YES, YES- en stor takk til Saltkjelen!:disco Nå fungerer det! Det var fint å få det i orden. (Har Navigasjon - Business) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Ah, kjempeflott. Fint at det ordnet seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Vet du hva det koster med blåtann forberedelse Saltkjelen? Min bil er klar for telefon men jeg må sikkert foreberede for blåtann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Det vet jeg desverre ikke. Jeg vet om en som ikke hadde forberedelse for telefon og det var visst litt av en jobb. Måtte ut med stort sett hele interiøret, dashbord, midtarmlene, seter ++.. Omfattende jobb. Jeg vet imidertid om en fyr (i Norge) som hadde forberedelse, men manglet bluethooten. Dette gjorde han hos BMW i Sverige da det var vesentlig billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 I dag tok i-drive'n natta. Virket i morges men så når jeg skulle av gårde i sted så virket det ikke lengre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Sikker på at du ikke bare har slått av iDriven..? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Den kom tilbake igjen etter 30 min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg