Gå til innhold

Hel haug med spm. hvis noen har tid.

Ranger emnet

VW newbie

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by VW newbie

hei alle igjen, har endelig fått tatt bilder av bilen, men jeg får ikke lagt de ut, kunne noen tatt en newbie guide på hvordan, hadde vært topp :)

Enten fikser du deg gratis webplass et sted, feks start.no, ellers så sender du bildene til meg så kan jeg legge dem på webplassen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 4 på den nå serru, har blitt vant til det i grunn ;)

Har den gule på NBS litt i tankene, pent og se på.

Ah, den gule drømte jeg om en gang i tiden også. Syns den er ganske kul.

Den ser rar ut med 2 lykter (Viska bort 2 av dem i Photoshop) men det er nok fordi man ikke ser grillen ordentlig.

Men hvis du vil ha 4, så er det ditt valg... :)

Fargen er jo også ganske kul... (Jeg liker gul bil)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig aner jeg ikke, ramma er der enda, virker som krommen bare har flassa av, litt av grunnen til at jeg vurderer å sette på svarte lister, kan vel ikke være lett og få tak i kromlister,eller? En ser at kromlistene på sidene ved dørene har mista litt av glansen de også, litt kjipt.

Og før noen sier det, ja jeg vet at vinter felgene er forferdelige, hadde ikke råd til nye :(.

Hvis noen vet hvor jeg kan få tak i hele dørtrekk med det "fake" skinnet hadde det vært topp, må få noen hele.

Vil også ha noens mening angående dørhåndtak, fikk tak i noen som er omvendte av de som står på nå, det svarte er kromma og den lille lista er den som er svart, håper dere skjønner hva jeg mener, men så har jeg også noen sånne kromma plater du setter på baksiden av dørhåndtaket, synes dere jeg burde beholde de nåværende håndtakene og sette den kromplata bak, eller sette på de kromma dørhåndtaka, hadde noen hatt bilder av kromma dørhåndtak på bil så for all del del ;).

PS: En stor takk til quack for hostinga av bilder :D

This is a signature

mk1 1,5 cl 1982, 133000 m/servicehefte, servo, godbil ;)

mk2 1,6 cl 1986, fantastisk førstebil, kjørt i hjel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig aner jeg ikke, ramma er der enda, virker som krommen bare har flassa av, litt av grunnen til at jeg vurderer å sette på svarte lister, kan vel ikke være lett og få tak i kromlister,eller? En ser at kromlistene på sidene ved dørene har mista litt av glansen de også, litt kjipt.

Kan ordne nye slike kromlister for deg. Er slike på golfen jeg fikk kromfangerne, dørhåndtaka, sidelistene og grillen min fra... Bare si ifra!

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Gewinde av bra merke, senk masse.

- Gromme hjul, kanskje Porsche felger i 8x15"

- Behold alt av chrom + mere som f.eks chrom fangere, chrom dørhandtak.

- Ny grill til 2 lykter

- Glassklare lys forran + blinkers + røde og hvite baklys

Behold den motoren du har nå. Så kan du spare til noe skikkelig gromt. 16v eller G60turbo. Så sette i etterhvert. Ingen vits å ta bort den motoren som er i bra stand for å sette inn noe som skaffer deg trøbbel. Må være ordentlig gjort

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest gjennom tråden din, men måtte bare poste..... Hadde nemlig en 1500 1'er som første bil..... Det er fremdeles go'bilen MIN selv om jeg har hatt uuur mange biler etter denne....

Denne bilen hadde jeg i 1,5år UTEN problemrer... Den gikk som ei kule, startet som ei kule og alt var bare Herrens glade dager! Angrer som ei billig hore på at jeg solgte den.... IKKE gjør samme feilen! 1500 1'er 4eva.....! Min var 5d da.... Enda mer sjelden! Skal vi bytte likt............? Hehe....;)

PS: Kromen din kommer fra en GL .....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Har ikke lest gjennom tråden din, men måtte bare poste..... Hadde nemlig en 1500 1'er som første bil..... Det er fremdeles go'bilen MIN selv om jeg har hatt uuur mange biler etter denne....

Denne bilen hadde jeg i 1,5år UTEN problemrer... Den gikk som ei kule, startet som ei kule og alt var bare Herrens glade dager! Angrer som ei billig hore på at jeg solgte den.... IKKE gjør samme feilen! 1500 1'er 4eva.....! Min var 5d da.... Enda mer sjelden! Skal vi bytte likt............? Hehe....;)

PS: Kromen din kommer fra en GL .....

Kan komme fra en CL eller GLS også...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider