Elisabeth Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Her er min lille øyesten! Jeg er ny her, men forstått det som at her deles det meninger og råd til hverandre! Hvis det er tilfelle så vil jeg gjerne ha det! :) Jeg mangler noe på bakluka ikke sant??? :) Noen som har noen forslag? Hilsen Elisabeth! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Meget fin bora du har der =) ja du mangler mini bora vingen bak ja =) :P hehe Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Takk for det! :) Du har en passe spoiler ser jeg.. Vil ha den clean, så redd for at det blir for mye.. Men noe sånt hadde blitt bra tror jeg! :) Takk for "enigheten"..he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Ville satt sort netting i fangerene, samt fjrnet frontleppen. :) Pen bil! Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Hei hei. jeg vet hva du mangler, slik baklukeleppe som jeg har, bygger lite opp og ligger tett nedpå luka og gir rompa en liten ekstra "touch". men ellers en sinnsykt smooth og pen bil du har :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Ville hatt sorte gitter i fangern foran og bak, og ville hatt lite speil på førerside iallefall ;) Og jeg personlig ville ikke hatt spoiler på den, ville heller fjernet VW merket :P Men ellers fin bil ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Jeg hadde sort gitter i fangerene før, men det var litt kladdete liksom.. Det er kanskje noe jeg synes selv.. :) Har bilder av det, men noen må hjelpe meg med det! :) Da er detr svart grill også da.. Takk for tips! :) Noen konkrete forslag på bakspoiler?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Her har du hvertfall den leppe jeg bestilte fra et firma i tyskland, jeg synes denne tar seg godt ut på bakluka. RACING24 Onlineshop - Spoilerlippe, dezenter Heckspoiler, VW Bora, Limousine 1998-04 HSBOR limes kun nedpå luka. Kan se flere bilder av den ferdig montert på min bil på min prosjekt tråd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Den ser jo veldig bra ut da.... :) :) Hvordan får jeg bestilt den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 nice bil! ser du har rosa caliptre som et lite hint om dame bil;) men lurer litt på hvor du har kjøpt den rosa lakken og om den er varmemotsående? skal begynne på et polo prosjekt (bilen til dama) utpå våren. bilen skal være sort å så har jeg finni rosa alufelger hehe. men hadde blitt pent med rosa caliptre også. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 tror det beste for deg er å finne en som kan litt tysk og som evt har eller kan lage en konto på den siden å bestille det slik, det var det jeg gjorde siden han som hjalp meg jobber med meg og er delvis tysk. så han fikk litt for det å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 nice bil! ser du har rosa caliptre som et lite hint om dame bil;)men lurer litt på hvor du har kjøpt den rosa lakken og om den er varmemotsående? skal begynne på et polo prosjekt (bilen til dama) utpå våren. bilen skal være sort å så har jeg finni rosa alufelger hehe. men hadde blitt pent med rosa caliptre også. Takk takk! :) Jeg bare kjøpte lakken på torshov eller noe... Litt usikker på merke, men kan sjekke det da!Den var vel egentlig ikke beregnet til høy varme, men har gått helt fint! Hatt det sånn et år snart, og like bra! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 tror det beste for deg er å finne en som kan litt tysk og som evt har eller kan lage en konto på den siden å bestille det slik, det var det jeg gjorde siden han som hjalp meg jobber med meg og er delvis tysk. så han fikk litt for det å.. Byttehandel med skjørta eller?? :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Byttehandel med skjørta eller?? :) :) :) byttehandel??? skal jeg bestille og kjøpe den for deg mot at jeg får skjørtene dine??? hmmmmmm først må jeg jo som sagt ta en titt på de. driver og muligens skal bestille meg noe mer "snakcs" fra USA så jeg får nesten se det ann litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Heisann Elisabeth:) Jeg syntes du skal beholde nettingen sølv jeg. når jeg fikk se hvordan den var med svart så var det penest med sølv.. Blir artig å se hvordan stereo'n din blir når den er ferdig..ser lyst ut i hvertfall mvh vegard Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg