Elisabeth Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Takk for det Vegard! :) Jeg synes hvertfall det ble kladdete med svart... :) Gleder meg til å se stereoen ferdig, leeenge å vente.... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hei. her er det en side man kan oversette tekst og hele nettsider, eks fra tysk til engelsk, AltaVista - Babel Fish Translation veldig pen bil du har, en liten ting jeg er helt sykt dilla på er felger med blank kant og sorte eiker, og det er veldig pent på sølvfargede biler, (se på tråden min) bygger om til RS om dagen også... Det med bakluka di er jeg helt enig i, med de andre her om en sånn liten spoiler/list hadde gjort seg... stå på.... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 her er et bilde av den leppa jeg har. den er smoooooth og tar seg godt ut med en liten brytning eller "toutch" på hekken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Oh, man! Sexy rompe! he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Oh, man! Sexy rompe! he he... grrrrrrrr spank me bitch... :iconsm :offtopic sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Se skjørta snart eller???? Du må jo få stylet litt mer før sesongen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Se skjørta snart eller???? Du må jo få stylet litt mer før sesongen! :) hmm ja det var det da, litt usikker egentlig. Har dukket opp noen andre planer som jeg kanskje får innvilget snart så da er jeg nok MEGET opptatt med det frem til sesongen begynner, og det gjelder et eller annet med bilen... ;) hehehe men kan sikkert ta en tur for det og se på de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hvis du ikke skal ha de, men se på de??? Så det er kanskje da forstår jeg.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Du kan jo bare lakke eikene på de du har, det er ikke så dyrt som mange tror, bare høre med noen lakkerere... Takk, begynner og bli fornøyd med bilen selv nå, du får nesten gå inn engang til og se, har updata den litt nå... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vpturbo Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Fin bil:) Baklyktene? Hva har du gjort med de? og eventuelt, hvordan har du gjort det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Takk! :) De er kjøpt sånn... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Pen bil dette:) Skal følge med videre her. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Takk for det! :) Hyggelig at du vil følge med, men skjer ikke så mye her... :( ER stort sett førnøyd, småting da... :) Må lakkere litt nå, og driver med stereo.. Må bli ferdig i løpet av april... :)Prøve å være litt aktiv i denne sesongen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Mener folk det fortsatt er pent med svart netting??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg