Elisabeth Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Da haret faktisk skjedd noe med bora'n min igjen.. Byttet så jeg har to små speil! :) Tenkte å prøve med svart speil.. Hmm... Litt usikker jeg.. Så hva tycks? :) (Jeg vil ikke ha blank svart, siden det ikke er noe annet på bilen som har det.. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Hei .. Hvor fikk du tak i den nedre leppa på bagasjeluken sa du ? :p Ebay varer eller ? ;) Mvh Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Hei .. Hvor fikk du tak i den nedre leppa på bagasjeluken sa du ? :p Ebay varer eller ? ;) Mvh Bestilte den med meg via TmTuning.com ;) Edit: skal du ha noe derifra kan du bli med på bestilligen min evt? :) bestiller derifra imorgen ettermiddag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Bestilte den med meg via TmTuning.com ;) Edit: skal du ha noe derifra kan du bli med på bestilligen min evt? :) bestiller derifra imorgen ettermiddag. Nei, den bestilte jeg i norge, det heter bs bildeler! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Meget pen og strøken boraen din :thumb Så den på gatebil i helgen. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Meget pen og strøken boraen din :thumb Så den på gatebil i helgen. Åh, takk! :) Du skulle hilset på da!!!! Jeg så ikke din?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Åh, takk! :)Du skulle hilset på da!!!! Jeg så ikke din?! Hehe, viste ikke hvem du var ;) Min nei, var nok på Hamar eller noe sted den. Solgte den forrige uke :( Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Utrolig Pen og "Clean" Bil ! Lekker Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Utrolig Pen og "Clean" Bil ! Lekker Takk det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Er noen interessert i å kjøpe jenta mi?? Og kan noen hjelpe meg å finne riktig pris? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cypher1988 Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 nice bil. Så den i bladet i dag... bra den der. Må få gjort noe med min også etterhvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Hva slags bil skal du nå kjøpe deg? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Aner ikke.. vet ikke om jeg skal selge ennå.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 ok.. så bare annonsen på finn.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Så bilen din på ett street meet i Ørsta i dag.. Blir liksom ikke samme når den som ikke har laget den til kommer å viser den frem på ett treff å tar al cred'en for bilen.. Men pen bil du hadde :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg