Elisabeth Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Så bilen din på ett street meet i Ørsta i dag.. Blir liksom ikke samme når den som ikke har laget den til kommer å viser den frem på ett treff å tar al cred'en for bilen.. Men pen bil du hadde :) Åh, takk for det! :) Huff nei, det er ikke bra.... Men sånn er det vel da... Det hadde ikke skjedd noe med den eller? Like hel liksom?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Enda så.. men ho sto å spillte musikk på full guffe på plassen der.. Hørtest ut som de var på grensen til å sprenge hele anlegget totalt :s Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thapie Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Pia her, det er jeg som har kjøpt bilen, for de første har jeg bodt i ørsta volda i 3 år, når jeg har kjøpt bilen må nå jeg vel få ta den med dit vennene mine er? for det andre,anlegge holdt ikke på å sprenge!! lyden sto ikke på fullt, lydkvaliteten på cdn var dårlig så du hørte lydsporene i dvdn!! for de tredje, treffe varte i 1 time, vi spillte musikk i kansje 15 minutt så skrudde vi av! så jeg skjønner ikke va du syter over!! mvh Pia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Pia her, det er jeg som har kjøpt bilen, for de første har jeg bodt i ørsta volda i 3 år, når jeg har kjøpt bilen må nå jeg vel få ta den med dit vennene mine er? for det andre,anlegge holdt ikke på å sprenge!! lyden sto ikke på fullt, lydkvaliteten på cdn var dårlig så du hørte lydsporene i dvdn!! for de tredje, treffe varte i 1 time, vi spillte musikk i kansje 15 minutt så skrudde vi av! så jeg skjønner ikke va du syter over!! mvh Pia Huff da! Sure miner får du ta på privat melding eller noe, ikke på tråden min!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Utrolig fin bora du har :D Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Utrolig fin bora du har :D jaggu ^^ Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Utrolig pen finish på den bora'n der! :) Får bare mer og mer lyst på bora når jeg ser denne :) Tøøft med høyttalere under foten på Diddle'n :) Dævern denna var sikkelig knææsh :) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Åh, takk for tilbakemeldingene!!!! :) Blir så glad for at flere liker Diddlina baki også!!!! Men bilen er solgt nå da, men er stolt av å fått den sånn jeg ville ha da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Og hvor er tråden om din nye bil? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Var fin den bilen der gitt! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tusil Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Da var Bora "ferdig"! Fikk på det siste jeg skal ha nå. De to listene, den oppå luka, og den nederst på luka! :) Hva tycks?? :) Hvor mye ga du for å lakkere de to tingene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonjo Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 råå bil!!:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Noen som har sett denne bilen noe sted etter jeg solgte den??? :) Lever den ennå?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarententula Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 (endret) Har ikke sett den, men veldig pen Bora :) Endret Desember 28, 2011 av Tarententula Siter Soundstream - Listen and Feel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg