Raymond Andersen Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 se der ja. omsider fått den montert sammen. Ser bra ut bilen din nå :sombrero: Må møtes en dag så jeg får sett hvordan interriøret og anlegget ditt ble. spent på å høre resultatet av anlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Takk! Er fornøyd selv også, mangler bare toning av rutene! :) Gleder meg til å spille opp.. he he.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Da var det snart på tide å legge på litt solfilm igjen... Jeg trenger noen råd ang det. Jeg skal tone alle rutene, såklart! :) Planen min hittil er å ha den lyseste på alle siderutene, og en tone mørkere på bakruta. Og jeg skal bytte frontrute, så tenkte å legge en stripe der på innsiden, så den blir under regnsensoren. Hvor mørk skal jeg ha den??? Vil ha den litt brei, og da er det harry at den blir for mørk eller?? Det lager vel uansett skygge??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Da var det snart på tide å legge på litt solfilm igjen...Jeg trenger noen råd ang det. Jeg skal tone alle rutene, såklart! :) Planen min hittil er å ha den lyseste på alle siderutene, og en tone mørkere på bakruta. Og jeg skal bytte frontrute, så tenkte å legge en stripe der på innsiden, så den blir under regnsensoren. Hvor mørk skal jeg ha den??? Vil ha den litt brei, og da er det harry at den blir for mørk eller?? Det lager vel uansett skygge??? :) hva mener du med stripe da? sånn orginal toning øverst i ruta eller? den skjermer mindre enn solskjermene og er mindre enn solskjermene. sett på en streamer som dekker like mye eller noe mindre/mere enn solskjermene. streamer er ikke harry etter min mening. og den har faktisk en hensikt utenom at det er tøft/fint og det er jo at den dekker for sola nå som det blir sommer strax så.. hehe... ville gått for streamer... mye finere... kan kanskje være en ide å legge en svart streamer i ruta da så det ikke vises så godt for politi å slikt... hehe... skal du tone selv eller sette bort? gjorde det selv på min jeg... snsykt enkelt og sinsykt billig... må få noen til å legge film på bakruta mi da, da den er så krummet. det ble streamer bak foreløpig og mørk solgardin... funker fint det og... problemet med gardin er jo at det kanskje ikke ser så pent ut vil vel noen synes. mn mn.. smak og behag.. blir vel lagt film på hele bakruta så blir vel bra da.hehe... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Skal du ha noe sånt som er på min? 5% i bakruta 35% på dem på sia og ei lita stripe på 38cm fra takplata og ned i 5%..hehe Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Skal du ha noe sånt som er på min? 5% i bakruta 35% på dem på sia og ei lita stripe på 38cm fra takplata og ned i 5%..hehe Noe sånt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 hva mener du med stripe da? sånn orginal toning øverst i ruta eller? den skjermer mindre enn solskjermene og er mindre enn solskjermene. sett på en streamer som dekker like mye eller noe mindre/mere enn solskjermene. streamer er ikke harry etter min mening. og den har faktisk en hensikt utenom at det er tøft/fint og det er jo at den dekker for sola nå som det blir sommer strax så.. hehe... ville gått for streamer... mye finere... kan kanskje være en ide å legge en svart streamer i ruta da så det ikke vises så godt for politi å slikt... hehe... skal du tone selv eller sette bort? gjorde det selv på min jeg... snsykt enkelt og sinsykt billig... må få noen til å legge film på bakruta mi da, da den er så krummet. det ble streamer bak foreløpig og mørk solgardin... funker fint det og... problemet med gardin er jo at det kanskje ikke ser så pent ut vil vel noen synes. mn mn.. smak og behag.. blir vel lagt film på hele bakruta så blir vel bra da.hehe... Takk for svar! Det ar litt bredere stripe jeg tenkte på i frontruta ja! :) Skal ikke gjøre det selv, skal være showbil, og da vil jeg ha det 100%,og da egner det seg ikke at jeg gjør det! Det er en solfilmspesialist som skal legge på bak og på sidene, så han får legge på frontruta å! :) Den er ikke satt inn ennå,så bør ikke være noe problem! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Kjeder meg på en søndag formiddag, så her kommer noen bilder etter dagens bad! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 nydeliii bil:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 nydeliii bil:) Åh takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Mens jeg er igang kan jeg jo legge inn noen bilder av hvordan stereoen ble ferdig! :) Ganske stolt av hvordan lyden ble i Diddlina! (Det sitter en 10' i hvert bein! :)) Frontsettet.. Baki... Nakkestøttene... Hovedenheten... Bagasjelokket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 hoi! :) Kjempegrymt! har ikke lest så nøye gjennom de ti siste sidene av tråden din, men hvilke høytalere du har montert fremme? :) kudos! =D Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 hoi! :) Kjempegrymt!har ikke lest så nøye gjennom de ti siste sidene av tråden din, men hvilke høytalere du har montert fremme? :) kudos! =D Hmm... Det er det samme som sitter i bakluka, hvis det sier deg noe mer!? :) Det største til Kenwood, men jeg vet ikke så mye mer enn det... he he... :) (Bare litt grønn når det gjelder sånn kan du si.. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Det så jo helt konge ut.. Du skulle fått deg no chrome trim i dørene og kanskje noen innstegslister. Det fresher opp litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Det så jo helt konge ut.. Du skulle fått deg no chrome trim i dørene og kanskje noen innstegslister. Det fresher opp litt :) Takk! Har vært inne på tanken ja! :) Men jeg har ikke noe annet chrome på bilen... Har ikke funnet noe som har vært helt sånn jeg vil ennå... Men det kommer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg