Stagen Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 absolutt en fin bora du har der ja =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Takk for det Stagen!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Endelig!!!! Nå har bakluke spoileren her! Måtte bare legge den på å prøve før jeg sender den til lakkering! :) (Beklager møkkete bil.. :)) Blir det bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 dette blir bra vøtt =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 se der ja, omsider fått den du og nå :D gratiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Ventet lenge nå! :) Også skal jeg å hente pakke på resten på fredag!!!!!! :) (Lurer på hva jeg skal gjøre etter det jeg, da er det ikke så mye mer å få gjort... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Joohoo! I dag skal rutene tones!!!! :) Legger inn før og etter bilder etterpå jeg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 jasså du er oppe på hadeland og sniker rundt ser jeg.. hehe... møtte deg når du var på vei in til oslo igjen, rett etter du hadde kjørt igjenom grua tunelen.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 jasså du er oppe på hadeland og sniker rundt ser jeg.. hehe... møtte deg når du var på vei in til oslo igjen, rett etter du hadde kjørt igjenom grua tunelen.. Åh?? Du skulle sagt ifra da!! he he.. Så deg da ikke jeg.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 satt på med en kompis så du så meg nok ikke.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 God morgen! :) Da har jeg lagt på solfilm på alle rutene, det ble 45 (han som la på sa det) på alle rutene, utenom bakruta som ble litt mørkere! La også stripe på frontruta ( samme film som siderutene )... :) Skandinavia solfilm la filmen.. Her legges det på frontruta.. Og der var siderutene klare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Har montert bluetooth handsfree. Her er bilde av mikrofonen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Så konge ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Fikk noe til i går.. :) Den "lista" til bakluka som tetter hylla... :) Sende det til lakk, men må jo alltid prøve det først! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Så konge ut :) Det er bra, takk! :) Har en liten tanke om at det ble litt mørkt, men kanskje bare at det er uvant! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg