Stagen Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 dette blir bra veit du =) =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Da har det skjedd litt igjen! :) Byttet frontrute, lykter, og netting! ( Håper folket synes det ble bra med svart, endelig! :) ) Der var ruta ute! Byttet lykter... Også var nettingen svart! :) Jeg ble veldig fornøyd med lyktene og nettingen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Mye bedre!Pent! Mangler bare sorte speil naa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 MYE bedre ja =) nå blei den grom =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Sorte speil hadde vært fet i tillegg ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 se der ja, bilen fikk på seg litt maskara :thumb litt mer brytninger da,for å si det på den måten :p lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Bilen din ble meget bra med sort netting og lykter Elisabeth! ;) Og takk for prøveturen idag forresten! :) Legger ved noen bilder fra idag: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Tusen takk for positive tilbakemeldinger! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Sorte speil hadde vært fet i tillegg ja :) Sorte speil ja.... Det har jeg ikke tenkt på! :) Hvor har de det da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Bilen din ble meget bra med sort netting og lykter Elisabeth! ;) Og takk for prøveturen idag forresten! :) Det ble jo bra bilder! :) Noe annet enn med mobilen! :) Jo takk for sist! :) Alltid hyggelig med besøk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Heisann. Ja, har blitt veldig pen denne bilen. :) Sto og tittet godt på den i går ved Egils. Eneste jeg bare MÅ påpeke.... ROSA BREMSEKALIPPERE???? ;) Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 ja en utrolig pen bora dette. Og ikke minst anlegget var rått.. og morsomt. OG jaaaa rosa calipere (fordi det er en "jente" bil) lol Takker for praten i dag Elisabeth :) tar kontakt med deg igjen om ikke altfor lenge, eller om du gjør det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Ah... det ble Diddle med sub i bena ja? Husker jeg ble spurt om dette under nattåpent på Våler i fjor.. Morsom løsning på det ja. :) Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Heisann. Ja, har blitt veldig pen denne bilen. :)Sto og tittet godt på den i går ved Egils. Eneste jeg bare MÅ påpeke.... ROSA BREMSEKALIPPERE???? ;) Takk for det! :) Jeg kjente deg igjen ja, tenkte å hilse på, men er litt sjenert... :) Påpeke?! Jeg synes selv at det er bra..En liten piff trengs iblant! Noen liker blå, rød, grå eller hva som helst, og jeg liker rosa! :) Så synes det passer til meg, må ha litt personlig preg synes jeg da.... :) Og diddl ble det! :) Ho låter greit å, hvertfall til mitt bruk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 ja en utrolig pen bora dette. Og ikke minst anlegget var rått.. og morsomt. OG jaaaa rosa calipere (fordi det er en "jente" bil) lol Takker for praten i dag Elisabeth :) tar kontakt med deg igjen om ikke altfor lenge, eller om du gjør det :D Thanks!! :) :) :) Takk for sist ja! :) Jeg skal sjekke litt om det, så blir det noe ordning på det! :) Ordner seg vel alltid for snille gutter!? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg