Mette Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 så bilen din på lørdag,rett og slett sexy og clean spør du meg:)gjorde seg veldig med andre frontlykter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 så bilen din på lørdag,rett og slett sexy og clean spør du meg:)gjorde seg veldig med andre frontlykter:) Hei du! Takk for det... men.. Si ifra når du er her å farter da!! :) Så deg ikke jeg.. Pleier å ha radar for sånn... he he... :) Var på våler i går, så tok en svingom for å se etter deg på flisa, men der var du ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Takk for det! :)Jeg kjente deg igjen ja, tenkte å hilse på, men er litt sjenert... :) Påpeke?! Jeg synes selv at det er bra..En liten piff trengs iblant! Noen liker blå, rød, grå eller hva som helst, og jeg liker rosa! :) Så synes det passer til meg, må ha litt personlig preg synes jeg da.... :) Og diddl ble det! :) Ho låter greit å, hvertfall til mitt bruk! Hehe.. så det var deg ja? damn... ble lettere usikker serru. har da bare vel sett deg som blondine jeg? i tillegg, så visste jeg ikke at du hadde byttet til svart netting og svarte lykter, lurte liksom på om det var 2 nesten like biler som rullet rundt. fler som er litt sjenert da. :) neste gang skal jeg hilse. hehe. joda, litt personlig preg er ikke feil. Må få hørt på diddl en dag. var spent på om det ble noe av. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Stemmer kanskje det, at jeg var lys i håret sist... Ikke så lett å kjenne meg igjen da nei.. Bare å høre! :) Klart det ble noe, jeg hadde bestemt meg.. he he.. :) Det var bare det å finne ut hvordan! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hei du! Takk for det... men.. Si ifra når du er her å farter da!! :) Så deg ikke jeg.. Pleier å ha radar for sånn... he he... :) Var på våler i går, så tok en svingom for å se etter deg på flisa, men der var du ikke... hehe,skal gi fra meg ett pip da jeg er ute å lufter gliset:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Da var Bora "ferdig"! Fikk på det siste jeg skal ha nå. De to listene, den oppå luka, og den nederst på luka! :) Hva tycks?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ble veldig bra det :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ble veldig bra det :) Takk for det! :) Begge deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Takk for det! :) Begge deler? Jepp :) Litt vanskelig og se den på ruten utfra bildet, men så meget bra ut synes jeg da :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ruten? Den er gammel... :) Men de på luka mente jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ruten? Den er gammel... :) Men de på luka mente jeg!! Stemmer det..:blunk: Så ikke ille ut den som dekker åpningen eller :) Var inne på tanken med sånn jeg også. Men ble ikke pga lakkeringen min :p Men ser ut som det ble en penere overgang da :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ja, det hadde kanskje blitt litt feil med lakken kanskje.. Men ble kvitt hylla da! :) Sikkert bare et ekstra irritasjonsmoment for renning etter vask men... he he... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Nice :) ble bra Elisabeth! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 knall!!! sjønner ikke hvorfor de har denne hylla der jeg... ble fint med begge leppene... gjør seg mye med den nederste der ja... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 knall!!! sjønner ikke hvorfor de har denne hylla der jeg... ble fint med begge leppene... gjør seg mye med den nederste der ja... Åh, takk for det! Ikke så uvant lenger nå, så begynner å bli førnøyd! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg