tin tin Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Gratulerer med knall fin bil. Bjørnar.40224649 PS! Japsetreff til mandag på vålerbanen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Takk for det Bjørnar! Japsetreff ja... Jeg kan slenge meg ut på bana der å late som... he he... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Mer morsomt med drifting på vålerbana på søndag. hehe.. men.. da skal du sikkert på vag-treff i Halden? Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Ønsker alle en go 17.mai! :) Og lurer på om det blir noe folk på Gatebil på Våler neste helg??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Ønsker alle en go 17.mai! :) Og lurer på om det blir noe folk på Gatebil på Våler neste helg??? jeg kommer hvertfall dit, men bilen min blir nok ikke helt ferdig til dag men men ... blir der hele helgen jeg du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Knallfin Bora! Blir gatebil neste helg så da får man studere den litt mer nøye ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 jeg kommer hvertfall dit, men bilen min blir nok ikke helt ferdig til dag men men ... blir der hele helgen jeg du da? Bra du kommer allikevel da! :) Blir hele helgen skriver du, sove over også?? Jeg parkerer rundt elleve og tolv på fredag, og reiser hjem når det er ferdig, ikke helt sikker på hvor lenge det varer jeg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Knallfin Bora!Blir gatebil neste helg så da får man studere den litt mer nøye ;) Jo takk og takk! :) Ikke for nøye da... he he... :) Du får hilse på da! :) Sees... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Jo takk og takk! :) Ikke for nøye da... he he... :) Du får hilse på da! :) Sees... Jo har sans for detaljer så skal ta med meg lupe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Jo har sans for detaljer så skal ta med meg lupe ;) Takk skal jeg ha... he he.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 dæven! strøken bora gitt! :) håper å få sett den på nært hold på gatebil i helga:) vurderer å ta med ventoen, men mangler frontlykter :S noen som har til overs?:D Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Må vel dra me boran nedover hvis været blir fint ja :) gidder ikke å ligge i telt hvis det blir regn :p Ønsker alle en go 17.mai! :) Og lurer på om det blir noe folk på Gatebil på Våler neste helg??? Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 jeg skal på våler jeg oxo:)parkerer bilen der på torsdag og hjem igjen på søndag:)bor jo bare en god gåtur unna så;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Må vel dra me boran nedover hvis været blir fint ja :) gidder ikke å ligge i telt hvis det blir regn :p Må jo komme allikevel! :) Det er noen tak i distriktet her! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 jeg skal på våler jeg oxo:)parkerer bilen der på torsdag og hjem igjen på søndag:)bor jo bare en god gåtur unna så;) Så bra! Kanskje jeg får sagt mer enn hei til deg da! :) Torsdag, det var tidlig ja... :) Jeg hadde planer om å reise på fredag jeg, være der rundt elleve... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg