Elisabeth Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 dæven! strøken bora gitt! :) håper å få sett den på nært hold på gatebil i helga:) vurderer å ta med ventoen, men mangler frontlykter :S noen som har til overs?:D Prøver hardt, takk! :) Har ikke lykter til overs til vento.... :( Skroten har, så ingen unnskyldning det da... he he... Håper vi sees da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 ja, de har jo alltids, men er så kjedelig med originallykter:P har bestilt, men de kommer jo aaaaaaaaaaaaaaldri så, spørs om jeg får ty til originale;o er så kult at folk skal stjele frontlyktene til folk! Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 vi skal bare parkere bilene der,så slipper vi alt stresset på fredag:) Så bra! Kanskje jeg får sagt mer enn hei til deg da! :)Torsdag, det var tidlig ja... :) Jeg hadde planer om å reise på fredag jeg, være der rundt elleve... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Da står Bora'ne våre sammen i samme telt og koser seg :D hehehe. når er du på Våler igjen i morgen da? er der rett før 8 jeg tenker jeg :) kooselig selskap du . klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Da står Bora'ne våre sammen i samme telt og koser seg :D hehehe. når er du på Våler igjen i morgen da? er der rett før 8 jeg tenker jeg :) kooselig selskap du . klem He he... Ja det gjør de! :) Jeg skal prøve å være der ganske tidlig, men ikke bestemt noe tidspunkt ennå... Koslig vet jeg ikke, men takk for det! Ja, det var jo trivelig da! :) Natti natt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Hadde et lite photoshoot i går, så er er ett bilde, kommer flere etterhvert som jeg får de! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Det var jo så fint vær i går, så måtte passe på å ta noen bilder! :) Og ett søtt et av lille jenta mi! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 nydelige bilder og bil! utrolig stillig i lav solnedgang. vi ses vel snart igjen. :) skal du på den road turen til gjøvik og strømmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 oh, stilig kjørebilde :) Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 nydelige bilder og bil! utrolig stillig i lav solnedgang. vi ses vel snart igjen. :) skal du på den road turen til gjøvik og strømmen? Takk Raymond! :) Jeg tror jeg skal til de stedene også... Du er med???? :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Og takk Stage! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Ble nesten kulere dette blå bilde... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 GOD SOMMER! :) Nå reiser jeg på norgesturne med "lyd i bil on tour"! Håper vi sees! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Jeg skal virkelig ikke det!!! Bestemt meg! :) Etter sesongen skal skal jeg prøve å selge øyestenen men, og til nød ha felger og senke... :) Call me;) RÅ bil! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 GOD SOMMER! :)Nå reiser jeg på norgesturne med "lyd i bil on tour"! Håper vi sees! :) go tur :) ! Da sees vi nok i trheim eller steinkjer :) Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg