Elisabeth Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Jeg skal virkelig ikke det!!! Bestemt meg! :) Etter sesongen skal skal jeg prøve å selge øyestenen men, og til nød ha felger og senke... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Jeg skal virkelig ikke det!!! Bestemt meg! :) Etter sesongen skal skal jeg prøve å selge øyestenen men, og til nød ha felger og senke... :) Vel.. lykke til! :D Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 helt klart! best med den svarte :) Fin bil Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 GREIT! :) Da håper jeg noen hjelper meg å bytte netting før sesongen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Sett litt på griller.... Hva skal jeg velge????????? Netting? Jeg har ikke funnet noen fin netting grill.. Blir vel rart med svarte riller til svart netting i fangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Meget pen bil du har :) jeg syns at du skal ha sølv grill men sort netting i fangeren, Men smak og behag dette her ;) følger med videre iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Bora er gromt synes jeg... :) Ikke så mye å klage på.. Er på min andre bora jeg nå! :) Kjøpe denne etter sommeren da! :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Bora er gromt synes jeg... :) Ikke så mye å klage på.. Er på min andre bora jeg nå! :) Kjøpe denne etter sommeren da! :) :) Ja, blir stilrene og tøffe biler uten at det må koste så mye. Skal gjøre div småting på min også om jeg kjøper bilen imorgen :) Er det 1.6L du har? kan jeg evt spørre hvor mye du ga for din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Det er 1,9tdi med full pakke! :) Kjøpte den som pendlerbil, så var ikke så viktig at den ikke var strøken.. :)Den hadde gått 120 når jeg kjøpte den for to år siden ca.. Ga over 100000 hvertfall..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Ja, blir stilrene og tøffe biler uten at det må koste så mye. Skal gjøre div småting på min også om jeg kjøper bilen imorgen :) Er det 1.6L du har? kan jeg evt spørre hvor mye du ga for din? Ikke koster så mye!!?? Synes det har kostet mye jeg... Men verdt det... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Ikke koster så mye!!?? Synes det har kostet mye jeg... Men verdt det... :) Hehe, kommer også litt ann på hvor du bestiller også.. Bestiller man fra Tyskland eller evt USA så sparer man fort 40-50% ;) regna ut at jeg må ut med 7,000,- for å få min ferdig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 + lakk , og sikkert ++ Satte opp budsjett jeg å, røyk fort.. :) Men er vel sånn det er.. Vil ha og ha.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Si ifra så fort du vet om det blir kjøp da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 + lakk , og sikkert ++ Satte opp budsjett jeg å, røyk fort.. :) Men er vel sånn det er.. Vil ha og ha.. :) Hehe, lakk er inkl i de 7000,. har flere bekjente som tar på seg den jobben billig. Men, budsjettet holder nok ikke lenge da jeg er lærling for tiden ^^) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hva har du planer om å gjøre for den prisen da??? :) Selv om du er lærling, så tjener du sikkert mer enn meg som 80% frisør... he he... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg