Ryeng1 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Elisabeth skrev: Hva har du planer om å gjøre for den prisen da??? :)Selv om du er lærling, så tjener du sikkert mer enn meg som 80% frisør... he he... :) ny frontfanger,baklykter,liten spoiler bak,proffsoting av ruter og bakrutesenker.. :) Hehe, nja det veit jeg ikke men ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hæ??? Det er ikke mulig for den prisen!? Kanskje for de som har kontakter, bra kontakter da skjønner jeg... :) Hvordan bakspoiler?? Sånn liten list som Rayander?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Baklykter? Jeg har også lyst på det.. Kanskje du vil ha mørke?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hehe.. Har gode kontakter på lakkering og sotings fronten, men delene får jeg ca 40% på (bestiller fra Tyskland) så sparer en god del penger akkurat der! :) ja, jeg er keen på sorte også. kjekt å ha to par ;) hehe.. Og ja, slik som Ray har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hvordan bakspoiler?? Jeg vil ha noe annet enn svart baklys tror jeg.. Får vente å se om det blir noe først nå... he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Elisabeth skrev: Hvordan bakspoiler?? Jeg vil ha noe annet enn svart baklys tror jeg.. Får vente å se om det blir noe først nå... he he.. Masse forskjellig å velge i, men jeg skal enten ha den lille touchen som Rayander kaller den, eller den som er litt større. Men orker ikke noe voldsomme greier. Skal prøve å ha den så clean som mulig :) Hmm, mye skal du ha for baklyktene dine da? jeg er interessert i de iallefall(så sant jeg kjøper bilen) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hvis det blir aktuelt kan vi bytte lykter.... :) Si ifra før du bestiller noe, så kan vi bestille sammen... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Elisabeth skrev: Hvis det blir aktuelt kan vi bytte lykter.... :)Si ifra før du bestiller noe, så kan vi bestille sammen... :) det går ann vettu :) sitter orginal lykter på den nå, men mulig det er de du er ute etter? Det kan jeg gjøre vettu, blir det aktuelt så bestiller jeg om ca ei uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Jeg tror jeg vil ha det.. Spørs når jeg får byttet netting.. Ser hvertfall dumt ut med svarte lykter nå... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Elisabeth skrev: Jeg tror jeg vil ha det.. Spørs når jeg får byttet netting.. Ser hvertfall dumt ut med svarte lykter nå... :) Hehe, ja det må du nesten finne ut av selv ;) sier ifra imorgen hvordan det gikk jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Lykke til! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 OT - Jeg kjøpte Boraen Elisabeth ;) Ta en titt på tråden min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 GRATULERER! :) :) :) Hvilken tråd?? Finner ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Elisabeth skrev: GRATULERER! :) :) :)Hvilken tråd?? Finner ikke! Er inne om 2 minutter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Venter spent! :) Bra den var bra, hørtes ut som mye bil for pengene! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg