Elisabeth Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Satte på justerbart senkesett i går!!! Gleder meg til å prøvekjøre i dag! :) Hadde så dårlige dempere, så dette blir deilig!!! joohoo.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Satte på justerbart senkesett i går!!! Gleder meg til å prøvekjøre i dag! :) Hadde så dårlige dempere, så dette blir deilig!!! joohoo.... aah, det blir bra vettu! sitter justerbart på Boraen min å. Meget stivt og godt å kjøre med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Sitter som smurt! :) Blir det fredag du henter eller??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Sitter som smurt! :) Blir det fredag du henter eller??? :) enten torsdag eller fredag :) gleder meg en smule! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Joohoo... Karosseri doktoren tok bulkene mine! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Noe nytt her i gården da?? eller står det stille? fått solgt sideskjørtene dine enda? syntes jeg så de på Autodb i går. tror de blir litt for voldsomme på bilen min så jeg skal nok ikke ha de. sorry.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Skjer noe hele tiden her.. :) Buttet dempere og tatt bulker denne uka.. :) De skjørtene var jo voldsomme til min også synes jeg, de er her ennå.. Vært der i to mnd tror jeg.. Deg da????? Venter spent på prosjektet ditt... Du svarer liksom ikke mer.. Fikk du nok svar på hva jeg skulle ha inn baki?? :) Driver å trekker in this moment faktisk... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 går bra med prosjektet mitt vettu. ang det med anlegget ditt ja, er bare litt spent på hva slags komponenter du skal ha,hvor mange osv. kom med bilder og oppdateringer fortløpende, da er det mer spennende å følge med. mtp meg og min bil står det foreløpig stille siden jeg ikke klarer å gå,må hinke rundt og da funker det ikke og drive og skru bil. men jeg lover det kommer til å ta av så fort jeg er bra igjen og tro meg det blir ikke lenge til håper jeg. :flushit: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Komponenter.. Er det høytallere?? Det blir ikke noe ekstemt stereo, er mest spent på utseende liksom...:) Spent på bamsen/basskassa.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Nå har jeg bestilt spoiler tilbakluka! :) Liten list bare da! :) Baklykter og frontlykter.. Samme som Ryeng så jeg! Og monovisker... Hmm... Noe mer jeg trenger??? (Utenom svart netting.. He he.. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 lite med bilder her..... er litt mer spennende å følge med når det er bilder i en tråd synes jeg :) hvordan ser den bakluke leppa di ut da?? bilde? url?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Tror det er samme som din! Er en sånn liten hvertfall! :) Dårlig til å legge ut bilder ja... Skal prøve å bli bedre, men er litt tungvint da... :) Ikke så mye å vise bilde av heller da!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Legger inn bilde av lista jeg hvis det er greit? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Legger inn bilde av lista jeg hvis det er greit? :) He he.. Tusen tusen takk! :) Du er jo knupp! Er du alltid sånn med alle??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 så ikke så ulik min ut nei, men det ser ut som om den har en litt mer "knekk" på seg men det kan være bilde som juger litt. men men. jeg liker denne bedre enn de store vingene....:blah: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg