Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Hehe.. Er som regel en grei kar ;) Må jo hjelpe folk hvis de sitter fast! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Du var min inspirasjon! :) Kanskje vi har ganske lik smak da, for jeg er helt enig.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Hehe.. Er som regel en grei kar ;) Må jo hjelpe folk hvis de sitter fast! :) Ja det er helt gull! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Jeg driver å vurderer nye felger.. Disse frister veldig!! :) Hvis det skulle blitt disse, da blir det big time kant og 18'.. Blir disse bra?? Jeg er veldig svak for kant.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Dissa der tror jeg hadde blitt feite på bilen din.. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Har litt tro på det jeg også... :) Bare litt vanskelig å få tak i... :( Men skal sjekke litt på tirsdag.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Borbet BC ja , de felgene er fete de, hadde de på min gamle golf bare de var i 9x16, + at de ble lakkert i senter samt polert kanten på de. kan finne bilde når jeg får litt bedre tid. Men ja rååå felger og kant er porr :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Håper jeg får tak i de... :) Tror ikke jeg får tak i nye, de er i 2007 kolleksjonen........................ Hadde vært genialt hvis det gikk hvertfall.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Her kommer det bilde av de felgene på min gamle bil. Felgene var rimelig stygge da jeg kjøpte bilen så jeg sendte de på retting og "mekke" slik høyglanspolert kant og lakkere senteret på felgene så de fikk den spesielle touch'n som ingen andre hadde. slik så de ut da jeg kjøpte bilen: og her er da resultatet etter lakk og pollering. Meget råe felger. Mine var da 9x16 med 205/45 dekk så det var skikkelig "tysker" strekk på de. men det var bare tøft :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Her kommer det bilde av de felgene på min gamle bil. Felgene var rimelig stygge da jeg kjøpte bilen så jeg sendte de på retting og "mekke" slik høyglanspolert kant og lakkere senteret på felgene så de fikk den spesielle touch'n som ingen andre hadde. og her er da resultatet etter lakk og pollering. Meget råe felger. Mine var da 9x16 med 205/45 dekk så det var skikkelig "tysker" strekk på de. men det var bare tøft :D Må bare si at den der var sinnsykt pen :) får meg til å savne 3'ern min :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Må bare si at den der var sinnsykt pen :) får meg til å savne 3'ern min :( savner 3'rn min jeg også men det var en litt for liten motor i den. men dog hadde jeg mange timer på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 savner 3'rn min jeg også men det var en litt for liten motor i den.men dog hadde jeg mange timer på den. Dette blir veldig mye OT, men åssen motor var det i den? og hvor mye gikk den for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Savner golfen jeg også! :) Det er sånn kant jeg vil ha... :) Perfekt! Da er det kult å legge'n helt nedpå også! :) Det er noen på ebay, men ingen med bred kant..... Noen som har forslag til hvor jeg kan finne så gamle felger????? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Drit fin golf forresten!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Drit fin golf forresten!!! :) takker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg