Elisabeth Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 takker :D Du har ingen forslag på hvor det er mye brukt felger? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeXus1337 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hvilket body-kit har du på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hvilket body-kit har du på bilen? tror det er et som heter for Luma styling... tror jeg...hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Du har ingen forslag på hvor det er mye brukt felger? :) Hmm, ta en titt på finn.no samt kjøp og salg forumet her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hvilket body-kit har du på bilen? Det er forskjellig! :) Men framfanger og catkiller'n er Lumma! :) Alt det er på streetdesign.no! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hmm, ta en titt på finn.no samt kjøp og salg forumet her :) Har sjekket det.. Kelkoo, finn, autodb, qxl... Alt... :) Ingen som vet om sånne da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Ingen som har noen forslag, eller vet om et sett da????? Legger ut bilder av innvendig tak etterpå, det har blitt svart i dag.. Ta bilder når jeg kommer hjem fra jobb.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Ingen som har noen forslag, eller vet om et sett da????? Legger ut bilder av innvendig tak etterpå, det har blitt svart i dag.. Ta bilder når jeg kommer hjem fra jobb.. :) de felgene står i rieger katalogen i crom, men bare i 4 bolte desverre ( ettersom jeg har sett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 de felgene står i rieger katalogen i crom, men bare i 4 bolte desverre ( ettersom jeg har sett) Åh, men uansett takk for hjelpen Raymond! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Jeg venter fælt på at bora'n skal komme hjem fra lakk... :( Skulle egentlig komme hjem på fredag, men må vente til mandag eller tirsdag.. Kjett...... Kan jo legge ut bilder fra demonteringa da.. :) Har desverre ikke fått igjen kameraet mitt, så dårlig mobilbilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Har lakkert taket, og alle de delele som hører med... :) Alt ligger klart for montering... :) Kan legge inn bilder av det også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 satt og sjekka litt på nett igår og da fant jeg ut på borbet.de at felgene du har lyst på får en bare opp til 17" og 4*100.. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 satt og sjekka litt på nett igår og da fant jeg ut på borbet.de at felgene du har lyst på får en bare opp til 17" og 4*100.. Ja, jeg vet... Derfor jeg må ha brukt.. Men finner ikke... :( De har vært i andre, men flere år siden... Har du funnet felger ennå??? :) Og du, lag en tråd på bora'n da??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Og dagens gjøremål blir å polere disse.. Ingen tvil om at det trengs! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Da var det gjort... De ble da litt bedre, men det er synlig at de er brukt! :) (Og fortsatt det dårlige kameraet på tlf min.. :() Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg