Ryeng1 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Se her ja :) nå begynner det å skje ting! du er flink til å stelle bilen din Elisabeth ;) hehe.. Hva slags poleringsrens brukte du til felgene? må polere og shine opp mine nå også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Prøver å godt jeg kan hvertfall! :) Jeg prøvde autosol, men synes ikke det hjalp... hmm.. Skal jo blanke opp chrome det da.. Så brukte rubbing fra meguiars og vanlig polish fra meguiars etterpå.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Prøver å godt jeg kan hvertfall! :) Jeg prøvde autosol, men synes ikke det hjalp... hmm.. Skal jo blanke opp chrome det da.. Så brukte rubbing fra Meguiars og vanlig polish fra meguiars etterpå.. :) Du klarer deg bra iallefall :) Hmm, merkelig. Jeg har hørt mye bra om AutoSol men dette hørtes jo ikke helt lovende ut.. Så Meguiars var et bedre alternativ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Du klarer deg bra iallefall :) Hmm, merkelig. Jeg har hørt mye bra om AutoSol men dette hørtes jo ikke helt lovende ut.. Så Meguiars var et bedre alternativ? Ikke sikkert jeg gjorde det riktig, eller lenge nok.. Eller kanskje de er for ripete... he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Også var bora'n hentet fra lakk! :) :) :) Da er det bare å montere resten! Gleder meg som en liten unge til alt er ferdig! :) :) :) Bilder kommer av ferdig utvendig,ferdig stereo og svart tak! :) Ett par bilder før jeg kjørte den hjem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Looking good :) gleder meg til å se bilen med sort tak! tror det ble pent :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Så bra da! :) Ser ut som det blir bra med taket da.. Har ikke hatt bilen ute i dagslys ennå da.. he he.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 dette ser ut som blir knall vøtt =)=) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 se der ja, her skjer det ting. lite snø på vinger å ser jeg. godt det å bli kvitt den. skal du bare legge sort folie på taket eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Ja, snø er ikke nor særlig... :) Håper at første kjøretur etter alt er ferdig blir med sommerhjul! :) :) :) På forrige side er det bilde av lakking etter andre strøk, så har bare lakkert ett strøk til, og det ble bra! Så bare lakk.. :) Men du, har blitt flinkere til a legge inn bilder??? he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 God morgen! Jeg tenkte bare å legge ut bilde av det ferdige taket! Ble litt mørkt å ta bilde inne.. Taket ble da svart! :) Nå begynner stereoen å bli ferdig også! Gull gull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 dette blir gromt =)=) stå på =) Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Sett på bilstereoforumet da?? Der begynner det å se ferdig ut! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Da tenkte jeg bare å informere om at bora'n blir ferdig i dag, dagens gjøremål er bare å sette på bakfangeren! :) Gleder meg til arbeidsdagen er over! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Tok noen bilder i regnværet i dag! Deilig vær, det snør da hvertfall ikke! :) Jeg satte på sommerhjul og senket den litt mer i går.. :) Jeg klarte ikke å holde sprayboksen borte... he he... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg