janarild Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hvilken chip kan anbefales til en 130 Hk 4 motion? Hvem gir mest effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Jeg fant et chipsett i Sverige, som gir 130 hestern 174 gamp. Altså,så påsto selger at motoren ble som den orginale 174 hesteren til VW. Pris:8500,- ellers så finner du flere bokser som gir ca 160-165gamp. Jeg får min nye T5 i mars.130 hk den også. Gleder meg. Husker desverre ikke adressen til chipselgeren i Sverige,men jeg søkte,og fant den på nett.Søkte på google.se Prisen var med montering. Dvs at di skiftet ut hele den orginale printen (med orginal chip} og monterte en helt ny innmat i orginal cipboksen. Hvis dette stemmer,så må det jo være den mest skånsomme trimmingen som er å få til VW T5, orginal chip program altså. Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janarild Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Klarer ikke finne den du nevner i Sverige. Men jeg har funnet en som kan være aktuell i Norge. vw tuning data Den er også billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Den så jo bra ut, med ok hk da. Ser di har endel bokser på 170 hk også på nett. Mange på ca160 hk, men somregel stor forskjell på nm. Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janarild Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Det skal jeg gjøre. Bilen får jeg først om 4-6 Uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Di sier det er forsinkelser på VW fabrikken. Skulle få min i februar,men det ser nå ut til at jeg ikke får den før godt ut i mars. Gleder meg så mye,at tiden går veldig treigt. Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Jeg har bestillt den med svart lakk,130hk,automat kasse. Ble kun forhjulstrekk,pga autkassa da. Hva med din,du skal ha 4wd,hva mere? Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janarild Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Nå har jeg endelig fått bilen. Sammenlignet med min tidligere Opel Vivaro 1,9 100hk så er T5 en tanke hvassere med mer moment. Kjørekomfort er det ikke så stor forskjell på. Har også hatt Hiace som firmabil. Det må være den dårligste kassebil som er laget. Latterlig komfort. Når det gjelder xtrautstyr: Tåkelys, Vebasto m/fjernkontroll, Manuell klima, Lakkerte fangere, El speil/vindu, Pilot førerstol, Er det noen som kan fortelle meg om det kan monteres Subwoofer under dobbelbenken, og hvilke høyttalere som kan passe i dør/dashbord. Kan tenke meg et komponent sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 GRATULERER! Leste i et engelsk van forum,at det er populært å mekke subwoofer i sokkelen til benken foran. Jeg har kjøpt meg 6,5tommere til dørene,men di har overganger til 8 tommere også(Audio System) i tyskland.(høyttalere) Ser foresten at Audio System får OK i tester. Jeg har enda ikke fått min bil,men nå er den rett rundt hjørnet. Står på verksted å får påmontert endel ekstrautstyr nå. Sitter i rullestol,så jeg må ha håndgass\brems,og stolheis på sidedøra. Tror ikke di bruker så veldig lang tid på det.(Håp-håp) Har shoppet ferdig nytt stereoanlegg,som ligger klar til montering. Jeg skal ha subben i kasse bak treseteren. Er det Transporter du har, siden du nevner lakkerte fangere som ekstra? Er ikke sikker på om Transporter har samme dørtrekk som Caravelle,men har fått opplyst i fra VW her i byen at det står 6,5tommere i Caravelle. Hører di sier at komfåren i Hiace er så som så ja. Harde\stive støtdemmpere\fjærer,som er beregnet på tung last,er det jeg har hørt. Kan tenke meg at det ikke blir behageligt å kjøre uten last da. Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janarild Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Jepp. Det er Transporter jeg har. Er nok samme høyttalere selv om dørtrekkene kan være forskjellige. Skal sjekke litt med en bekjent som jobber i bilstereo bransjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg