Gå til innhold

Bestillt ny T5 - hvilken chip?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg fant et chipsett i Sverige, som gir 130 hestern 174 gamp. Altså,så påsto selger at motoren ble som den orginale 174 hesteren til VW. Pris:8500,- ellers så finner du flere bokser som gir ca 160-165gamp. Jeg får min nye T5 i mars.130 hk den også. Gleder meg. Husker desverre ikke adressen til chipselgeren i Sverige,men jeg søkte,og fant den på nett.Søkte på google.se Prisen var med montering. Dvs at di skiftet ut hele den orginale printen (med orginal chip} og monterte en helt ny innmat i orginal cipboksen. Hvis dette stemmer,så må det jo være den mest skånsomme trimmingen som er å få til VW T5, orginal chip program altså.

Panthera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Nå har jeg endelig fått bilen.

Sammenlignet med min tidligere Opel Vivaro 1,9 100hk så er T5 en tanke hvassere med mer moment.

Kjørekomfort er det ikke så stor forskjell på.

Har også hatt Hiace som firmabil. Det må være den dårligste kassebil som er laget. Latterlig komfort.

Når det gjelder xtrautstyr: Tåkelys, Vebasto m/fjernkontroll, Manuell klima, Lakkerte fangere, El speil/vindu, Pilot førerstol,

Er det noen som kan fortelle meg om det kan monteres Subwoofer under dobbelbenken, og hvilke høyttalere som kan passe i dør/dashbord. Kan tenke meg et komponent sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!

Leste i et engelsk van forum,at det er populært å mekke subwoofer i sokkelen til benken foran.

Jeg har kjøpt meg 6,5tommere til dørene,men di har overganger til 8 tommere også(Audio System) i tyskland.(høyttalere)

Ser foresten at Audio System får OK i tester.

Jeg har enda ikke fått min bil,men nå er den rett rundt hjørnet.

Står på verksted å får påmontert endel ekstrautstyr nå.

Sitter i rullestol,så jeg må ha håndgass\brems,og stolheis på sidedøra.

Tror ikke di bruker så veldig lang tid på det.(Håp-håp)

Har shoppet ferdig nytt stereoanlegg,som ligger klar til montering.

Jeg skal ha subben i kasse bak treseteren.

Er det Transporter du har, siden du nevner lakkerte fangere som ekstra?

Er ikke sikker på om Transporter har samme dørtrekk som Caravelle,men har fått opplyst i fra VW her i byen at det står 6,5tommere i Caravelle.

Hører di sier at komfåren i Hiace er så som så ja.

Harde\stive støtdemmpere\fjærer,som er beregnet på tung last,er det jeg har hørt.

Kan tenke meg at det ikke blir behageligt å kjøre uten last da.

Panthera

Lenke til kommentar
Del på andre sider