kimbeer Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 kan kanskje forhøre meg og se om jeg får en litt hyggeligere pris om du vil? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Da har jeg fått kjøpt meg tetnings list til baklykta :) får håpe det ikke blir noe mer vann derfra mer :) Kimbeer: har sendt deg pm :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 da har jeg kjøpt meg Gassbrenner, popnagle sett og fikk et Green filter av en kompis noe som kommer seinere :) Under Construction ^^ Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 fae hvor fikk du tak i tetningslister? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Fikk god posten i dag :) Nye lykter. 60.60 fjærer og dempere :) og ny grill lykta har folie rundt bare så det er sakt hehe. 60-60 senk med dempere .. resten ligger under demperne hehe:) dette blir lavt :) får jeg håpe. Under Construction ^^ Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 ser bra ut detta:) har 70-50 senk på min å d er egentlig lavt nok så 60-60 blir nok bra:) samma lykter som meg ser jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Ser ut som en pen bil dette:) Har denne gått på Strømmen før? Husker jeg ihvertfall har sett BMW'en din på lur bak pumpene på Shell på Strømmen, hehe...:bump Btw, betalte du mye for lakkeringen og ble du fornøyd? Er på utkikk etter lakkerer... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Ser ut til å bli bra dette;D Var det ikkje litt vel kaldt å helde på å montere ute i snøen?:P Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 OLEEE: yess er nokk meg som har stått på shell x antall ganger med både bmwen og golfen :) betalte 4.000 kr for fanger og skjerm lakkert, detta var da svart betalt. lakkerte på speic i oslo. snakk med petter, god kar og kan alltid inngå en avtale med han :) COSSIBOY: ja får håpe den blir lav slik jeg ønsker. vi får se til påsken da jeg skal sette de på:) JINGZIP: nei ekke så kaldt vøtt. når viljestyrken er på topp i slengen :) må ofre litt :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Da har jeg jobba litt med passformen på skjermen :) vanskelig ja ! og satt på skjermbeskytteren :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Fått jobba litt idag :) høyre spyle dyse funka ikke. så da tokk jeg å blåste rein hele røret og putte en nål fram og tilbake i spyle dysa. og vist Faen funka det etterpå:) Fikk også ordna lykta mine :) gammle lykta er øverst og nyeste er nederst :) flyttet da pærer fra gammle lykta over til den nye :) H7 55watts pærer på fjern og nærlys. Her er da lysa montert :) skal ta bedre bilde av bilen snart :) Under Construction ^^ Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Blir bra detta :D Slipper du i allefall å teipe sammen ene lykta xP Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 ja men hvem måtte lære deg og ta ut pærer av lykta Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 alt går med litt kraft vøtt :P dytt inn og vri ganske så logisk viste jo detta vøtt :) :biker Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Bilde av golfen :) Under Construction ^^ Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg