Gå til innhold

Meguiar's G220EU

Ranger emnet


Bladetk

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en polermaskin nå, har selvføgelig lyst på G220. Får den for 1800 siden tanten min er i London nesten hver uke så hun kan ta den med hjem til meg så jeg slipper frakt og mva.

 

Har ganske årlig råd for tiden, så lurer derfor på hvor stor forskjell det blir på resultatet med G220 vs. den tohodede maskinen fra Clas Ohlson med cyclo pads.

 

Noen som kan svare en fattig stakkar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrere å kjøpe billig..;) hadde def tatt G220 maskinen til meguiars, letterå jobbe med, har selv Porter Cable maskinen (nesten lik) og det er en kanon maskin å polere med samt å benytte til lett lakk korrigering (også kraftigere korrigeringer med rett produkt/pad valg) samt at den nye G220 er kraftigere en den jeg har, gjør vel ikke valget vanskligere mener nå jeg, mer utvalg i pads er det også selv om det ofte holder med gul, beige og burgunder Megs pads til alle jobber (burg pad er strengt tatt til roterende, men kan benyttes på G220 også vil jeg tro)..

 

Så jeg hadde tatt G220 tvert selv om den er dyrere (clasern/biltema sin er helt OK den, men den når ikke helt opp samenlignet med G220)

 

Eneste aberet med å handle fra UK er vel om noe skulle ryke, da må den sendes dit til rep og det er ofte mye pes syntes jeg personlig, men det er jo halv pris av hva den koster i Norge da..Kjøper du fra USA trenger du omformer til den mht strømnettet der..

 

Dette er vel en maskin som står høyt på lista mi, men har fortsatt en Hitachi roterende maskin som jeg pga oppussing hjemme ikke har hat mulighet til å teste enda, bare holdt den i handa og lagd "brr, brrr, brrrrrr" lyder...men kommer med en review av den etterhvert.....vakker og god å holde er den i allfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hele herligheten kom på 1500 kroner hentet i Tønsberg:) Jaggu så fint at prisen er satt sentralt så alle i europa skal betale det samme...

 

Har bestilt masse LC puter fra Autogeek, men de har ikke kommet enda så kjøpte to AG puter fra Bilxtra S160 og M160. Testet S160 puta, men syntes den var alt for myk og jobbe med. Så blir nok andre boller når putene mine kommer.

 

Har også funnet ut at jeg må kjøpe meg roterende, kommer ikke til å putte så mye penger i dette. Kjekt og kunne bruke de samme padsene på begge maskiner. Fant en gul roterende på Bilxtra, den jobber mellom 1000-3000 rpm og så nokså grei ut hvis man bytter plate på den. Noen som har testet den eller kan anbefale andre billig roterende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en gul roterende på Bilxtra, den jobber mellom 1000-3000 rpm og så nokså grei ut hvis man bytter plate på den. Noen som har testet den eller kan anbefale andre billig roterende?

 

Jeg har denne, å så lenge du bytter til noen gode pads duger den :) Men den er meget tung å jobbe med i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hele herligheten kom på 1500 kroner hentet i Tønsberg:) Jaggu så fint at prisen er satt sentralt så alle i europa skal betale det samme...

 

Har bestilt masse LC puter fra Autogeek, men de har ikke kommet enda så kjøpte to AG puter fra Bilxtra S160 og M160. Testet S160 puta, men syntes den var alt for myk og jobbe med. Så blir nok andre boller når putene mine kommer.

 

Har også funnet ut at jeg må kjøpe meg roterende, kommer ikke til å putte så mye penger i dette. Kjekt og kunne bruke de samme padsene på begge maskiner. Fant en gul roterende på Bilxtra, den jobber mellom 1000-3000 rpm og så nokså grei ut hvis man bytter plate på den. Noen som har testet den eller kan anbefale andre billig roterende?

 

 

 

Hvilket firma kjøpte du maskinen fra?

Vil ha denne jeg også, men usikker på hvor jeg skal kjøpe den fra?

VW Passat 2.o TDI DSG 2oo7

VW Caddy 1.9 TDI 2oo5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår