Gå til innhold

b23AT trim

Ranger emnet


gasser4life

Anbefalte innlegg

Jeg holder på. men har ikke lakt ut noe om det enda.

 

B21 ET blokk.

Borra til 2,2 liter

smidde porshe stempler

H proil råder

balansert veiv

405 topp. husker ikke helt ossen kam. hehe

2 doble 45mm delorto trykk gassere

T04 hybrid turbo

3" ut fra turbo og inn på gassere med STOOR alu cooler.

gruppa a pakninger.

ca 2 bars lade trykk

doble bosch bensinpumper med justerbar btr.

 

er ikke helt ferdig me motoren enda. så venter på nytt 3" eksos annlegg så er det snart oppstart..

volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt

volvo 245 b21et 77 mod.

volvo 240 86 + volvo 245tic 87

245 78/90 me b23ET 60/60

polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på. men har ikke lakt ut noe om det enda.

 

B21 ET blokk.

Borra til 2,2 liter

smidde porshe stempler

H proil råder

balansert veiv

405 topp. husker ikke helt ossen kam. hehe

2 doble 45mm delorto trykk gassere

T04 hybrid turbo

3" ut fra turbo og inn på gassere med STOOR alu cooler.

gruppa a pakninger.

ca 2 bars lade trykk

doble bosch bensinpumper med justerbar btr.

 

er ikke helt ferdig me motoren enda. så venter på nytt 3" eksos annlegg så er det snart oppstart..

 

Skal gå greit å plukke ut 400+Hk med det oppsettet. Spørs hvilken T04 turbo du har da selvfølgelig. Men du må nok regne med at den blir tørst.:pepsi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på. men har ikke lakt ut noe om det enda.

 

B21 ET blokk.

Borra til 2,2 liter

smidde porshe stempler

H proil råder

balansert veiv

405 topp. husker ikke helt ossen kam. hehe

2 doble 45mm delorto trykk gassere

T04 hybrid turbo

3" ut fra turbo og inn på gassere med STOOR alu cooler.

gruppa a pakninger.

ca 2 bars lade trykk

doble bosch bensinpumper med justerbar btr.

 

er ikke helt ferdig me motoren enda. så venter på nytt 3" eksos annlegg så er det snart oppstart..

 

 

Kommer til å gå bra dette, men skal vel slite med å komme under 2 liter på mila.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir KUN en leke bil jeg skal bruke litt om sommeren..

 

hvis jeg skulle BRUKT bilen hadde jeg slengt av gasserene å satt på data sprut..

 

regner med at det vil virke helt greit..

volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt

volvo 245 b21et 77 mod.

volvo 240 86 + volvo 245tic 87

245 78/90 me b23ET 60/60

polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir KUN en leke bil jeg skal bruke litt om sommeren..

 

hvis jeg skulle BRUKT bilen hadde jeg slengt av gasserene å satt på data sprut..

 

regner med at det vil virke helt greit..

 

Kommer til å funke bra dette ja. En kompis hadde en B21ET med 2 dobble dellorto 45, ENEM-kam, std 398 topp, B21ET tenning og en giga turbo. Bremsa ca 280hk.

 

883795-bilde5-volvoturbo007.jpg

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker og gasser turbo:D

har selv en orginal b230AT lader 0.4 bar, er vel d som er orginalt, så er vel bare 140hk, men hadde på en kompis som trodde d var over 200hk:P er vel ikke så rart at han trodde d når han kjører lat BMW:P

MVH Raymond Myrland

 

940 front ønskes.

960 intriør ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye bra der ute.. noen som har erfaring me dobble gassere å innjustering og data styrt tenning?

 

Forgassere er et helvete å justere om man ikke har riktig utstyr/kunskap. Det kreves stort lager av dyser e-rør mm fo å prøve seg fram. Hver dellorto DHLA har 4 dyser, og 4 e-rør, acc-munnstykker osv. Alt dette må stemme for at bilen skal gå bra/være nogenlunde økonomisk. Delene er også svingdyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår