Meguiar`s Fan Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Dette er bare starten på ett lite prosjekt og desverre tatt med mobilkamera. bildet av testobjekt. Slipt med Mirka Abranet, 1500 og 2500 på den lille Mirka rondellen og litt vann rett ifra springen. Her der det lakkrenset med Makita(roterende) med W7006(burgunder pad) MG85, polert med Makita med W8006(gul pad) MG80. Ikke noe D.A polering/voksing på denne delen, da det kun er testobjekt for våtsliping. Det kommer om kort tid en bil i denne posten. :D Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Volvo xc70 forskjerm eller? ;) hehe så veldig dra ut det der ass :thumb Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Volvo xc70 forskjerm eller? ;) hehe så veldig dra ut det der ass :thumb Hehehe, det var 110% korrekt. Jobber du med volvo ? lakkering ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Får man bort etsemerker ved våtsliping? Tenker da på merker etter fugledrit som har ligget å etset på f.eks. taket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Det gjør man, hvis det ikke har gått igjennom klarlakken! Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hvordan er det å få vekk appelsinhud lakk ved våtsliping, på en opplakkert bil? Tror jeg skal prøve litt på min, har gått til innkjøp av Mirka p2000 papir. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hehehe, det var 110% korrekt. Jobber du med volvo ? lakkering ? Hehe er oppretter (lærling) på volvo verksted Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hvordan er det å få vekk appelsinhud lakk ved våtsliping, på en opplakkert bil? Tror jeg skal prøve litt på min, har gått til innkjøp av Mirka p2000 papir. Er jo ofte pga Appelsinlakk man tar seg bryet med sliping. Man får jo mye finere struktur på lakken ved sliping. Klikk i vinkel!!! TA bilder!! Post det her :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Får man bort etsemerker ved våtsliping? Tenker da på merker etter fugledrit som har ligget å etset på f.eks. taket. Som Pirex sier, bare det ikke er imellom klarlakken. Men det ser du ofte, da klarlakken gjerne har løsnet litt. Men men, det er ikke alltid man greier se det heller. En mymåler/micron meter er alltid å anbefale ved sliping. Sjekke området rundt lakkdefekten før du starter, for å avdekke om det er nok klarlakk til å slipe på. Har ikke prøvd å slipe på vanlig lakk, kun klarlakk. Men skal komme tilbake med masse saker rundt dette seinere i denne posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 våtslipe er litt jobb, men det blir kanon etterpå, men å gå på en hel bil hadde jeg tatt godt betalt for.... mere bilder megs fan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 våtslipe er litt jobb, men det blir kanon etterpå, men å gå på en hel bil hadde jeg tatt godt betalt for.... mere bilder megs fan? Hei, ikke ennå :|...... Skal nok tidsnok komme så du får metta den bilpleieskada halvdelen oppe i kraniet :D hehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 me want.. bilder.. *sikle* :P Men ja, ser bra ut.. Får vel prøve å våtslipe litt til uka jeg, klarte å få sig da jeg lakkerte:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speilblank Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 me want.. bilder.. *sikle* :P Men ja, ser bra ut.. Får vel prøve å våtslipe litt til uka jeg, klarte å få sig da jeg lakkerte:P Regner med at du lager en liten artikkel her om det på D.C.N Siter Man kan lære mye av en paranoid person,bare ved og følge etter han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Regner med at du lager en liten artikkel her om det på D.C.N Hm, kan jo alltids ta med kameraet og prøve å få litt bilder osv;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speilblank Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Hadde vært moro og se hva andre gjør ang. våtsliping,skal begynne så smått selv på et panser jeg har stående i furtebua mi når det begynner og bli litt varmere ute Siter Man kan lære mye av en paranoid person,bare ved og følge etter han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg