TDI2000 Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Noen som vet om noe forsterket bærearmsett til passat?? Er vel en kjent svakhet på disse bilene.. Har kjøpt et sett på E-Bay fra amerika som skulle være "S4" oppgradert, men det fant eg fort ut va bare tull og tøys.. Siter '04 Audi Allroad '98 VW Polo Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Hvis du søker her på forumet så skal du finne en link til et forsterket sett fra sverige. Vet jeg har sett det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDI2000 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Får se om jeg finner noe.. Siter '04 Audi Allroad '98 VW Polo Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 ja det var en svakhet på samtlige nye 3b utgaver. men volkswagen oppgraderte jo lenkearmene når de fant ut at den "orginale" ikke var god nok. så de som har skifta dette har jo fått en forbedra utgave,iallefal de som har gjort dette¨på org.verksted.. men dere som senker passaten må i tillegg huske på at lenkearmene ikke er laga for å stå i den vinkelen den får når senkesett monteres.Lavprofil dekk gir jo også en del mer trøkk på opphenget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 jeg kjøpte fra ett sted som heter Tormec....ta kontakt med dem på TORMEC, din bilverkstad AB, audi, autoteknik, bilplåt, bilreparation, bilservice, bilverkstad, bosch , car service, din bilverkstad, dragkrok, ford, kamrem, motorvärmare, opel, porsche, quattro, renovering, reparation, saab, service, tor mec, tor mek Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDI2000 Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Takker for bra respons.. Skal kontakte de å høre hva de har.. Så får vi bare håpe dette er av bedre kvalitet enn hva VAG leverer.. Siter '04 Audi Allroad '98 VW Polo Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Hvis jeg ikke husker feil er dette av merket Miele. Veldig stivt å fint.. Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDI2000 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Hvis jeg ikke husker feil er dette av merket Miele. Veldig stivt å fint.. 6.500SEK (ca 5.800NOK) skulle de ha for komplett sett.. Så hvis dette er av bra kvalitet er det jo bare å handle inn:morph: Siter '04 Audi Allroad '98 VW Polo Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 6.500SEK (ca 5.800NOK) skulle de ha for komplett sett..Så hvis dette er av bra kvalitet er det jo bare å handle inn:morph: Ok da har det gått opp litt i pris siden jeg kjøpte da men uansett...det er verdt å satse på! :) Da slipper du å tenke på det en god stund fremover hvertfall :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDI2000 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Ok da har det gått opp litt i pris siden jeg kjøpte da men uansett...det er verdt å satse på! :) Da slipper du å tenke på det en god stund fremover hvertfall :) Ja for det eg har på no, er brukt under et år, men allerede blitt dårli :s Men muli senkingen har en finger med i bildet her og :) Siter '04 Audi Allroad '98 VW Polo Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 ja senkinga tar på skikkelig men det koster å ligge på topp :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkjoy Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 jeg kjøpte detta http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14532326&sid=xz4cabrjLeq238305&WT.svl=Link har funka veldig bra for meg iaffal ser ut som det er det samme som norsk bildelesenter selger men det vet jeg ikke :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDI2000 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 jeg kjøpte detta http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14532326&sid=xz4cabrjLeq238305&WT.svl=Link har funka veldig bra for meg iaffal ser ut som det er det samme som norsk bildelesenter selger men det vet jeg ikke :P Dette var jo ikke særlig dyrt heller.. Har byttet kunn de øvre på hver side nå, men lurer på å selge bilen, så gjerne like greit å bytte alt før den tid :) Siter '04 Audi Allroad '98 VW Polo Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 sjekk hovwdiaudi.dk koster 2500 komplett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat1.8T Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Jeg tror og at heggens bil og karosseri har billige bærearmsett.. fikk sånne selv, men jeg husker ikke hvor mye jeg betalte for dem.. husker heller ikke om det var forsterket sett heller.. :S Siter Come to the darkside, we have cookies!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg