yocbjone Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 hei folkens! Første post her. har akkurat kjøpt meg en 98 passat stv. som jeg tenkte å få litt nyere look på, delight angeleyes forran bland annet. kikker dog rundt etter noen fine baklykter. er det mulig å sette på orginale 3bg (01-05) baklykter på min bil? det er disse baklyktene jeg mener, om noen er i tvil. takker og bukker for alle kommentarer/svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Hei, det finnes ett orginalt ombygningssett, tror det koster ca 2500,- det er med 2 baklykter og noe adaptergreier... sjekk hos din lokale VW forhandler, del nr. er : 3B9 998 075 Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yocbjone Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 takker! da hører jeg med møller til mandag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg