callle Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 hvor får jeg tak i et kompakt stødig midtarmlene? ikke noe jalla greier.. Siter Audi A6 TDI 98-mod KCR tunet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 du kan jo høre med møller da og kjøpe deg original golf3 midtarmlene hvis det finnes. den vill nokk være det beste og ikke noe juggel. har litt lyst på sånn selv. tror det ligger en tråd om det fra før et sted og. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Jeg kjøpte orginalt til golf iv.. Passer perfekt det :) Festet det under plast dekselet som er bak håndbrekket. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
callle Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 aha! ser bra ut det:) hvor kjøpte du det, på nettet eller? Siter Audi A6 TDI 98-mod KCR tunet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 hmm ekke dritt pga brekket a? ell går det ann og ta opp armlenet slik at man får dratt opp breket mer ? det håper jeg da hehe. litt intresert her selv nå merker jeg :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 stram brekket da :) hehe Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 jeg har armlene som ikke kan dras opp, sitter der det står. testa brekket i bratteste bakken i byen og det gikk helt fint. går greit å brekke når det er ordentlig glatt også, men var skeptisk til det jeg også. men du må ha stramt brekk! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 da kan ikke jeg ha det akkurat hehe. må jo kunne brekke . kan redde litt situasjoner i føret som er nå og :) må ha løftebart armlene ja. noen som vet pris forresten? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita den her kan du vippe ihvertfall Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Kan vippe armlene 90 grader opp, så du kan fint leke deg om vinteren :) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita den her kan du vippe ihvertfall Den ser akkurat lik ut som et armlene jeg kjøpte herfra for en tid tilbake: Armlen, VW Golf III 91-97 - VW - Armlen - Merkebestemt utstyr - Autoutstyr - mobilsentrum.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Jeg ville nokk heller bestilt på mobilsentrum enn BS bildeler ! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
callle Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Jeg kjøpte orginalt til golf iv.. Passer perfekt det :)Festet det under plast dekselet som er bak håndbrekket. hvor kjøpte du dette og hva kostet det? Siter Audi A6 TDI 98-mod KCR tunet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexz Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Norsk bildelsenter har det meste av deler. så se på dere hjemmeside: Norsk Bildelsenter Siter - 2009 Mazda 6 X 1999 Skoda Octavia (solgt) X 1996 Ford Mondeo GLX (solgt) x 1993 VW Golf CL (spiker) x 1981 Opel Ascona C (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Jeg kjøpte min på NetShop - mobilsentrum.no og denne er super! sort skinn 'look' og kan åpnes og vippes helt opp:) enkel å feste oxo :D Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg