kremt Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 ;2134771']Jeg kjøpte min på NetShop - mobilsentrum.no og denne er super! sort skinn 'look' og kan åpnes og vippes helt opp:) enkel å feste oxo :D Du hadde vel ikke giddet å legge ut et bilde av hvordan det er i bilen din? Har et slikt liggende selv men ikke rukket å montere det enda. Lurer litt på hvor langt bak det skal monteres og litt sånn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Du hadde vel ikke giddet å legge ut et bilde av hvordan det er i bilen din?Har et slikt liggende selv men ikke rukket å montere det enda. Lurer litt på hvor langt bak det skal monteres og litt sånn :) jo kan nå knipse et bilde jeg:) men tror ikke jeg poster det før i morgen. evt sent i kveld.. Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 ;2134814']jo kan nå knipse et bilde jeg:) men tror ikke jeg poster det før i morgen. evt sent i kveld.. Ja åssen går det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Ja åssen går det :) Jeg har faktisk tatt bildet, men har ikke kabel til å legge innpå.. er ikke hjemme. men kan kanskje få fikset det i ettermiddag.. kan sende det på mms nå hvis ønskelig..? Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 fant også en annen side du kunne få tak i armlene :) denne ser faktisk ganske bra ut og ekke så dyr :) Styling VW Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Den så veldig lik ut som den jeg har! den kjøpte jeg på mobilsentrum! betalte 550 for den.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Slik: ene med stolen i normal stillin, det andre når stolen er helt bak. Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Så du har montert det rett foran der askebegeret er? Ser hvertfall sånn ut, virker som en fornuftig plassering det egentlig, nesten laget for å montere det sånn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 jada, den braketten er laget slik at du skrur den fast med fire skruer der mellom håndbrekket og askebegeret:) også er det skjært ut hull til håndbrekket, slik at det går så langt opp som det skal:) det du gjør er at du trekker til håndbrekket så mye det går, også setter du braketten inntil! da får du armlenet så langt bak som mulig:) hos meg så gikk den brakketten litt over lokket til askebegeret.... er veldig behagelig med et armlene der vertfall:D absolutt å anbefale!! Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 OK, jeg skrudde det akkurat fast, tok sånn at braketten går akkurat bort til der hvor askebegeret begynner. Går sikkert fint siden jeg aldri drar brekket til tops likevel, bruker brekket bare for kort tid. Er ikke noe å stole på hvertfall, sette bilen i en bratt bakke bare på brekket er ikke særlig lurt (har hørt om noen som har brent seg på det gitt). Blir digg å montere inn, er så sykt mye deiligere å kjøre med. Da blirre setet maks bak, laveste stilling i høyden og nesten så langt bakover med ryggen at det butter i baksetet, da har vi kjørestillingen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg