Tazte Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Tazte: ståkke noe om dette på forumet deres :blah: Nå gjør det det. :) Samles Hortenfolket der nede også? Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 De årene jeg har vært med har vi alltids` samlet oss på torvet utefor kino`n. Men tror de steller seg sammen med dere om dere er der først,hvis ikke blir de på torvet å så vidt jeg har skjønt satser de på 09,00 båten over alle mann og damer. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Hørt noe om at politiet stenger av hele strømstad sentrum, stemmer det? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Fant det ut, stemmer, men er bare et par sentrumsgate, vi kan jo fortsatt kjøre rundt :) Bilfritt Strömstad skjærtorsdag - Østfold - NRK Nyheter Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainona88 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Ønsker dere alle en riktig god påske! :) Og en riktig god dag på Skjærtorsdagen.. :) Håper det blir knall bra! Meningen var at jeg skulle joine, men må dessverre si at jeg ikke kommer! :'( Jeg og Samboer er blitt invitert på middag til foreldrene hans. :) Så da skal vi dit i stedet :) Kos dere masse! :D Håper jeg får sett bilder fra dagen da :) Siter - Mitsubishi Lancer Evolution IV `98 X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Tenker horten-moss båten blir stappa me senka biler te torsdagen:) Ainona: dorlig unskyldning d der vel.. du kan jo dra te sverige på morran å vere hjemme igjenn te middag selskapet.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Synes synd på de som blir tvunget ned med blod senka bil. I fjord var det en som nektet å kjøre ned pga fangere og skjørter, men da tok han som jobbet på Bastø Fosen en skikkelig Rambo possisjon og nærmest kastet seg på panseret på bilen. Lol... Selv kommer jeg med en 6,2 diesel Suburban fra 80 tallet :( Bobla hadde ikke sprek nok dynamo til å drive stereo`n. Å strømstad tur uten basskasse er døfødt Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Når går kolonna fra mysen? Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainona88 Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Tenker horten-moss båten blir stappa me senka biler te torsdagen:) Ainona: dorlig unskyldning d der vel.. du kan jo dra te sverige på morran å vere hjemme igjenn te middag selskapet.. Unnskyld! :( Men det hadde bare blitt stress idag :S I tillegg til at jeg hentet min fulle mor kl.06 idag tidlig, så .. Jeg er ikke helt oppegående :P Siter - Mitsubishi Lancer Evolution IV `98 X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpareXX Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Noen som har bilder fra Halden? Ser også etter de som kjørte den svarte rullemalte 240'n vi møtte på svinesund :P Jeg som kjørte den gule country'n Siter Snurrerundtiring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFMorten Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hvorfor ikke legge ut alle 500? Mye kjedelig? Siter Hva som høres bra ut i dine ører, kan kun du bestemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg