Gå til innhold

klakkelyd fra kompressoren

Ranger emnet


SpAyder

Anbefalte innlegg

heisan!

 

Var ute og spant på snøen i går, og etter en times hard kjøring hørte eg en rar klakkelyd ved kompressoren. Høres ut som det er inne i selveste kompressoren, Noen som har en anelse om hva det kan være? er det farligt og kjøre med? Du hører den når motoren står på tomgang også, akkurat som noe er løst... Har satt fra meg bilen no til eg vet hva det er...

 

Håper på kjapt svar;)

 

MVH

Trygve Boge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det banking fra kompressoren er det nok et lager som er gåent. Når ble den overhalt sist?

 

Kjører du med den raser du laderen og du må kjøpe ny/brukt/nyoverhalt.

 

Hvor langt har laderen gått? Er ikke sikkert laderen er umulig å overhale selv om det banker litt i lagerene

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel 30000km siden no ... er en sån fæl klakre lyd , vet ikke helt hvordan eg skal beskrive det men er definetivt inne fra laderen... Det var litt lite olje på den i dag når eg sjekket , den var nede på minemumstreken pluttselig... Sjekket for noen dager siden å da var den noe lunde full...

 

 

foresten hvet du om noen som heter thommas mashal eller noe lignenes som overhaler ladere i bergendestriktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har den lille reimen røket?

 

Det gjorde det på min. Forferdelige klakkelyder, men den lot seg repparere.

 

Nei den har nok ikke røket , snakket med ss-tuning å de og sa det var et lager som mest sansynlig var gåent , så nå er den sendt av gårde;)

 

 

Tenke siden eg var så godt i gang å overhale dynamoen og starteren også, har hatt litt problemer med de også.

 

Så tenkte eg og å få prøvd å sandblåst en god del deler å vasket godt nedi der også... Shayne litt opp;)

 

 

Jaja men takker for alle gode svar;) eg spør no hvis det er noe eg lurer på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår