Gå til innhold

Hvor får jeg tak i polermaskin i Bergen?

Ranger emnet


xZoPpY

Anbefalte innlegg

Hei

 

Hvor får jeg tak i polermaskin, ikke roterende som folk fraråder for dem som ikke har drevet med dette lenge.. men derimot eksentrerende polermaskin.

Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få kjøpe dette.. er litt skeptisk til biltema, så er det noen som kan tipse meg om noe som kan garanteres virker?

 

Hva er ca pris på dette, må det bestilles fra webshop eller kan jeg få tak i dette i butikk her i Bergen? Mekonomen kanskje?

 

Roterende polermaskin er jo som sagt ala vinkelsliper, hva er det som er problemet for en nybegynner med denne? Er den bare å glemme for en nybegynner? Ser at det er disse som det selges mest av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv brukt den biltema maskinen flere ganger og den funker bra til den prisen, clas ohlson har også en slik som skal være helt grei. Men det er også viktig og ha gode pads og produkter.

 

For å gjøre det enkelt kan du lese litt her istede for at jeg skal sitte og skrive resten av kvelden:op:

 

Maskin Polering - Detailers Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roterende maskiner Einhell og Makita får du hos Bilxtra og Vest Bilutstyr.

 

Hitachi skaffer de f.eks hos Åsane Sand og singel.

Milwuakee og Dewalt får du hos proffpartner f.eks i åsane og i kanalveien.

 

Cyclo padder til biltema/Clas Ohlsson maskin får du hos Vest Bilutstyr.

 

Meguiars padder får du hos Noen Bilxtra(åsane har på lager)

og hos Vest Bilutstyr.

 

Megs proffserie hos Vest Bilutstyr og Bilxtra Åsane tror ikke de andre bilxtra butikken har noe i proffserien til megs.

Meguiars :) En bil og du er hekta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår