Tombra Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Leste for en stund tilbake en tråd her på forumet med mye bra info om Xenonlys, som en bruker hadde lagt ut. Noen som finner den igjen? fant ikke den når jeg søkte :biker Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Eg kan sjå om eg finner den (blir ikkje idag) Ellers kan eg ein del om xenon, so det er berre å spørja viss du lure på noke Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Hva enn du måtte finne på, ikke kjøp lys fra Dybvik Trading / fremtidenslys.no. Har hatt så mange problemer med de at jeg bare har gitt opp. Både lysa og firmaet. Useriøse svar fra de, og MYE postgang frem og tilbake (har byttet både pærer og ballaster 3-4 ganger). Siste gang jeg var i kontakt med de var i August 2007. Min garanti gikk ut i november. Fortalte at et av lysene hadde kuttet ut å virke (for 4. gang), da ble de rett og slett irriterte, og ville ikke sende meg noen nye. Hørte aldri noe mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 http://www.bilforumet.no/diskuter-artikler/163412-ettermontering-xenonlys.html Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg