Gå til innhold

Golf VR6

Ranger emnet

AudiDefender

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er riktig forum!

Golf Vr6 ble levert med 2 motorer. En på 174Hk og en og 190. Sistnevnte ble kun levert sammen med syncro. Det er også den samme motoren som sitter i Corrado Vr6 (2.9 liter)

Den synlige forskjellen mellom Golf Vr6 og vanlig Golf er:

Skjærmbredere, grill med 2 riller, større spoiler foran, boltsirkel 5/100, orginal montert spoiler på taket bak (valgfritt tror jeg), eksospotta og andre lykter. Golf 3 GTi 8/16V ble også levert med det samme utseende.

Mener det var alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tidligste Vr6 motorene hadde problemer met toppen. Lekkasje er et kjent fenomen på disse. Og så er vel de fleste spreke biler litt ekstra hardt kjørt?

Men som en før meg her sa, du får en sinnsykt RÅ lyd med åpnet (kon) filter. Bare Chip har jeg ikke så tro på på sugemotorer. Men med nye kammer, litt porting/planing effektanlegg , luftfilter og chip er du nok oppe i ca 200hk.

Men det koster mange kroner!

Register kjede er også et svakt ledd på de første bilene. Hvis du hører rasling fra kjede, så styr unna, eller bytt det fort!

Jeg er ikke ekspert på Vr6, men det er det lille jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

De tidligste Vr6 motorene hadde problemer met toppen.

Men som en før meg her sa, du får en sinnsykt RÅ lyd med åpnet (kon) filter.

:hello:

det skulle være meg det gitt..

Er det noen syncro golf vr6 i norge? Har ikke sett noen enda.

Har lyst på syncrooooo

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider