steffen89 Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 javel. enig med deg frodo. jeg kommer ikke til og lakke bilen vis det blir mere enn 10k for lakk. og jeg kjenner noen som kan gjøre det billig.. jeg vil lakkere den fordi jeg er en fyr som ikke liker og kjøre med stygge biler som ser stygge ut i lakke. greit at folk ikke liker bilen men den sakl ikke se shabby ut. vitsen med en 320 nå da? når jeg ikke har fast jobb. inntekt på 5 i måneden. 320 bruker bare mere bensin. jeg koster heller på denne 15k for lakk og mtech styling, frontfanger. sideskjørt (uorginalt) så får jeg den eu godkjent. setter på CCFL ringene mine : ) nye baklykter. samt sette på den lille vingen min. kanskje en diffuser bak i fangern... og det er ikke noe plastik fantastisk elns.... etter og ha gjort dette og blitt fornøyd med den. kjørt den en sommer. : ) da følger jeg drømmen min til neste sommer og kjøpe en bil til med motor. e30 eller e36 M3 eller audi 18TQ eller S bil. noe med motor og da er det kanskje ikke noe vits og selge den jeg har med tanke på KMstand. har den som vinter bil eller bil som jeg kan bruke og deretter heller ta fra skjønnheten når det er fint været... håper ikke at du fredrik bare ser på KMstand på en bil. det gjorde jeg når jeg var 15 år... km har ikke mye og si på en bil vis den har blitt overhallet noen ganger. stelt litt med... greit nok at blokka har gått så langt. men du sier jeg står der med henda i lomma. bare og fikse motoren da. eller kjøpe ny brukt en til 5k elns. det jeg har kommet frem til er at: jeg får vente til og se etter Eu godkjenninga hva jeg gjør. men planen er vis det ikke er for ille og stelle bilen. og beholde den i sommer. koste på den alt mellom 10-20k for jeg vil ha en bil jeg er fornøyd med. jeg vil ikke bare bruke bilen til jeg får kjøpt meg en fin en til neste år. jeg vil heller ikke ha LÅN nå. venter heller til neste år da med nytt bil kjøp. men jeg klør i fingrene etter en nyere bil med nyere motor. men jeg har sakt til meg selv vis det blir lakkering så vil jeg ha den til neste sommer på grunn av at da har jeg kostet på den for og få den fin og da vil jeg beholde den litt og. har lat kostet på den mye. -armlene - delskinn stoler foran - hatthylle - panser - frontstykke - carbon nyrer - CCFL ringer - orginalt midtrom osv. - lenke armer samt foringer - 2,5" eksos med supersprit mellomrør med kat og simons bakpotte. - reserve hjul og jekk. - små deksler osv. - rett ut en bulk. vis jeg da skal koste på den enda 15k for og få den lakkert og satt på nye frontfanger så vil den bli fin i mine øyne.. må nesten beholde den litt da. men venter litt med og bestemme meg liksom til sommern kommer. kommer mange fine biler til salgs da. sorry for lang post. og btw. skriver veldig dårlig : pppp Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Er enig med deg der.. lakker bilen og då på M-Tech plast så blir det bra :) Har selv tenkt på nyere bil, men fant ut at jeg har kostet på den så mye at jeg vil heller beholde den! Dessuten erforsikring + lån kjedelig med 5 i mnd. Blir ikke mye til overs da Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 tror ikke det blir full mtech. blir nok bare front og side tror jeg. samt M lister og rieger leppe. men først eu godkjenning og vanlige røde og hvote lykter. Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg