texas_ranger Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 jess om noen har sett en hvit og blåstripete sementblander som står gjemt bak en busk ring politiet. Fvn.no: Har du sett denne bilen? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Sjekk hos konkurenten. :D Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Hva faen..? hvem stjeler no sånt? Jesus.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 da disse er bygget på bestilling er det nesten aldri noen som er like når det gjelder utstyr osv så burde jo være ganske så lett å finne ijen. men lurer virkelig på hvor det er et marked for å få solgt stjærte betongbiler :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Den er nok på vei til balkan imstupid Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonSveia Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Åja.. haha.. Må si jeg glisa litt når jeg leste alle innlegga her.. Sitter i full trøtthet og trodde da altså vi snakka om en sånn artig liten dås med sveiv på sia.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Burde vel skjekke bruktmarkedet i Albania. I Albania blir stjålne biler faktisk registrert og lovlige å bruke i Albania. Mange Norske og Tyske biler er blitt observert på bruktmarkedet der. Betongbilen er ubrukelig i Norge så den er nok bestilt for salg i Albania eller Hviterussland der di ikke er så nøye på om bilen er stjålet ved registrering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Jeg tenker den ligger nedgravd i en åker jeg, i ett desperat forsøk av firmaeiger for og få ut forsikringspeng. Tviler sterkt på at denne komme seg til balkan uten at noen lukter lunta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Den er observert på videoovervåkning på fergekaia horten/moss. Det vanlige med slike biler er at de går til Sverige for lakkering, og videre til Øst deretter. Bilen var nesten ny, så den ligger nok ikke på en åker i et forsøk på forsikringssvindel nei. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Åja.. haha.. Må si jeg glisa litt når jeg leste alle innlegga her.. Sitter i full trøtthet og trodde da altså vi snakka om en sånn artig liten dås med sveiv på sia.. :P det samme tenkte jeg:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonSveia Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hehehe.. Vi er geniale :) Men et stykk par med øyne åpne i nedre eiker og omegn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg