-Supraguy- Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Er det jeg også har tenkt på. Så jeg får prøvd det ut hvertfall da... Som du sier,så koster det jo leie i året,og skal jeg nesten ikke sveise,så blir det unødvendig utgift for meg føler jeg.Så da før jeg prøve det apparatet hvertfall.. Har sett over bilen jeg driver å pusser opp i dag,og fant nok av rust.I kanaler,planet,under førerstol,på gulvet ved torpedovegg,litt i hjulbuer og generell overflaterust. Bilen er foresten en Vw caddy pickup 85mod,hvis noen lurte.. Jeg bruker biltema apparat hjemme med flusstråd. Det er vanskeligere ja og litt mye strøm i forhold til det man vil ha, men det funker greit med litt trening. Jeg har det nest billigste som er mulig og koble på gass. På den billigste "no gas" så tråden av seg sjøl når det blir kontakt, elendig. Veldig viktig at platene er helt rene før man sveiser da så slipper man porer. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinbf Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Ok. Takk for gode svar på denne tråden!:) Noen som vet hvor jeg kan skaffe billige stålplater, og aluminiumsplater til planet? Så det med bilen får jeg heller lage en prosjekttråd i såfall,så vi ikke søppler til denne "lakk og karosseri" tråden. stein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Stålplater er billig hos Norsk staal AS i sarpsborg eller var det fredrikstad? :P Jeg kjøpte en slik 2m x 1,5m tror jeg 0,9mm stål. Betalte vel bare 250kr. Hos veng betalte jeg det samme, men bare for en 1m x 0,5m ! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Noen som vet om apparatene de selger på mekonomen er bra til hobbybruk, o hvilken pris de ligger på? Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg