Gå til innhold

Cloverfield

Ranger emnet

EliteCorrado

Anbefalte innlegg

Monster. Lest om den på nett, er vist den største drittfilmen ever ifølge folk/kritikere.

Filmen er laget slik at det er èn dude som filmer allt sammen, angrepet osv, mao; Man ser filmen gjennom amatørkameraet til èn random dude i filmen.

Har selv filmen på pc'en, men nøler med å se den enda.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Cloverfield nå, 2 dager tilbake.

Og herregud for en forbanna møkka film.

Det hele begynner med at en eller annen fyr, som vi egentlig ikke får vite en dritt om, har fått seg jobb, og skal flytte til japan.

Så får en person oppgaven å dokumentere avskjedsfesten, da det plutselig smeller midt inne i New York, og ting flyr og resten er bare masse surr.

Utrolig slitsom film, alt er filmet med et nokså dårlig amatør kamera.

Anbefaler absolutt IKKE denne filmen. Er ikke rart den får elendige karakterer. årets bom film!

Det som angriper er et stor ekkelt monster. Som slipper fra seg småe edderkopp ligende ting som detter ned fra den og angriper også. Utrolig tragisk. for å være ærlig!

Nissan 200SX Pro serie bil.

1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for hjernedøde zombier som bare vill se action film er ikke denne noe og anbefale, men for de som faktisk er kresen på film og ønsker noe nyskapende og noe som setter fantasien i gang så er denne noe og se, hele filmen er filma gjennom et håndholdt videokamera med geniale detaljer, må bruke fantasien litt til tider og, men alle bitene er veldig bra plassert så man blir ikke villeda! Selvom man må bruke fantasien litt. Virkelig noe nytt innenfor film industrien!

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uenig her. Synes filmen var helt grei men ikke noe mere. Var bra underholdning men ikke stort mere. Så den for 1 måneds tid siden men er ikke en film jeg gidder å se igjen.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Cloverfield er som en M. Night Shyamalan film. Og baserer seg mer på lyd, en visuelle inntrykk. Derfor syns mange at Shyamalan's filmer suger, akkurat som Cloverfield. Kanskje ikke rart når dem ser filmen midt på dagen med "nyhetene-og-været-lydnivå".

En kinosal eller greit hjemmekinoanlegg er nesten et must..

Jeg likte den hvertfall, den går nye veier og er nyskapende. Og jeg liker at man for en gangs skyld følger noen vanlige mennesker og ikke en staut amerikansk soldat som nedkjemper alt i veien.

Men ja, slutten er litt - meh -

En liten artig ting. Helt på slutten av filmen (bare få sekunder før rulleteksten kommer så kan du se en stor ting som faller fra himmelen og lander i havet med et stor plask)

Så for de som lurer på hvor dette monsteret er så er den fra Outer Space :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifølge lokalradioen var den basert på serien lost og det usynlige monsteret.....................................................................................

Var dem høye da dem så filmen?.....:P

Jeg så filmen på kino.. Vi var bare 4 i salen, og hu som styrte filmen spurte om vi ville ha ekstra mye lyd, seff ja! Og filmen var SYKT bra, mener jeg. Levde meg litt inn i filmen og fikk høre alle lydene og få med meg filmen skikkelig, da synes jeg den var grom. Så den i forrige uke på dataen, da var den ikke like bra. Må sees på kino med masse lyd!

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider