EliteCorrado Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Denne filmen som kommer ut i februar.... Den ser spennende ut. Har sett reklamesnutten mange ganger, blir mer spennende hver gang. Mange teorier på hva som gjemmer seg bak angrepet på Central Park. Hva er dette som angriper? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Monster. Lest om den på nett, er vist den største drittfilmen ever ifølge folk/kritikere. Filmen er laget slik at det er èn dude som filmer allt sammen, angrepet osv, mao; Man ser filmen gjennom amatørkameraet til èn random dude i filmen. Har selv filmen på pc'en, men nøler med å se den enda. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Kommer ikke til å betale for å se den ihvertfall Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 så den for 45 min siden og filmen er helt rå! Det får fart på blodet for å si det slik. :hide Slutten er helt elendig, men filmen er verdt å se! Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 har den liggende på pc-en, men har også hørt det er en drittfilm. Vi får se da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Jeg har sett Cloverfield nå, 2 dager tilbake. Og herregud for en forbanna møkka film. Det hele begynner med at en eller annen fyr, som vi egentlig ikke får vite en dritt om, har fått seg jobb, og skal flytte til japan. Så får en person oppgaven å dokumentere avskjedsfesten, da det plutselig smeller midt inne i New York, og ting flyr og resten er bare masse surr. Utrolig slitsom film, alt er filmet med et nokså dårlig amatør kamera. Anbefaler absolutt IKKE denne filmen. Er ikke rart den får elendige karakterer. årets bom film! Det som angriper er et stor ekkelt monster. Som slipper fra seg småe edderkopp ligende ting som detter ned fra den og angriper også. Utrolig tragisk. for å være ærlig! Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Helt uenig. Men filmen må ses på kino, det har mye å si! Beste kinofilmen jeg har sett på årevis:) Syns også slutten var bra. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 for hjernedøde zombier som bare vill se action film er ikke denne noe og anbefale, men for de som faktisk er kresen på film og ønsker noe nyskapende og noe som setter fantasien i gang så er denne noe og se, hele filmen er filma gjennom et håndholdt videokamera med geniale detaljer, må bruke fantasien litt til tider og, men alle bitene er veldig bra plassert så man blir ikke villeda! Selvom man må bruke fantasien litt. Virkelig noe nytt innenfor film industrien! Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Ifølge filmpolitiet på p3 så var den visst genial hvis jeg ikke husker feil. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 ifølge lokalradioen var den basert på serien lost og det usynlige monsteret..................................................................................... Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Filmen er enten dritbra eller dritdårlig, med andre ord :) slik som tokio hotel :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Filmen var utrolig bra! Frisk og nyskapende, selv om handlingen ikke er så veldig dyp. :) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Litt uenig her. Synes filmen var helt grei men ikke noe mere. Var bra underholdning men ikke stort mere. Så den for 1 måneds tid siden men er ikke en film jeg gidder å se igjen. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Cloverfield er som en M. Night Shyamalan film. Og baserer seg mer på lyd, en visuelle inntrykk. Derfor syns mange at Shyamalan's filmer suger, akkurat som Cloverfield. Kanskje ikke rart når dem ser filmen midt på dagen med "nyhetene-og-været-lydnivå". En kinosal eller greit hjemmekinoanlegg er nesten et must.. Jeg likte den hvertfall, den går nye veier og er nyskapende. Og jeg liker at man for en gangs skyld følger noen vanlige mennesker og ikke en staut amerikansk soldat som nedkjemper alt i veien. Men ja, slutten er litt - meh - En liten artig ting. Helt på slutten av filmen (bare få sekunder før rulleteksten kommer så kan du se en stor ting som faller fra himmelen og lander i havet med et stor plask) Så for de som lurer på hvor dette monsteret er så er den fra Outer Space :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 ifølge lokalradioen var den basert på serien lost og det usynlige monsteret..................................................................................... Var dem høye da dem så filmen?.....:P Jeg så filmen på kino.. Vi var bare 4 i salen, og hu som styrte filmen spurte om vi ville ha ekstra mye lyd, seff ja! Og filmen var SYKT bra, mener jeg. Levde meg litt inn i filmen og fikk høre alle lydene og få med meg filmen skikkelig, da synes jeg den var grom. Så den i forrige uke på dataen, da var den ikke like bra. Må sees på kino med masse lyd! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg