lroedal Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Hvordan tar man løs de rillene som sitter midt på fangeren? Har fått en knekk på min, så tenkte å bytte den ut med et svart gitter som matcher grillen min... Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Gjorde det med den gamle min.. men er en del kappe/sparklejobb.. Ser det litt på bildet: Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 hvis man ikke vil slå sammen åpningene som du har gjort på din er det ikke så mye jobb.. de dekslene er jo bare å nappe ut med flat-trekker.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Var to skruer også, som jeg ikke så pga. Skiltet. Men fått ordnet det i midten nå. :) på sidene kan det vel ikke ordnes uten å tulle til grøftelysene uansett? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Slik ble gitteret i min... Ordner nok bedre på sikt, så skal troli kappe vekk "pinnene" og montere fra baksiden. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg