Sandmo Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Noen her på forumet som har erfaring med å kjøpe lykter i utlandet? Så på disse: Audi A4 B5 1.8T TDI BLACK HALO ANGEL EYE Head Lights 95 on eBay, also Head Lamps, Lights Lighting Accessories, Car Tuning Styling, Cars, Parts Vehicles (end time 07-Feb-08 08:09:53 GMT) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 " RIGHT SIDE DRIVING CAR USE ONLY. WARNING!!! The light beam angle will be different for LEFT and RIGHT steering car. " Jeg ville tro du kjørte på venstre side? :P Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 kjøp fra Tyskland. Like billig, og jeg vet det er flere her på forumet som har gjort det... Eksempel på side: http://www.tuningforyou.de/ Har ikke handla derfra selv, men de sendte lykter til norge for 29€ sa de Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 " RIGHT SIDE DRIVING CAR USE ONLY. WARNING!!! The light beam angle will be different for LEFT and RIGHT steering car. " Jeg ville tro du kjørte på venstre side? :P Vet det, men les litt lenger ned da;) Buyers from other countries are welcome. I do have them for LEFT steering car. Let me know if you need it for LEFT steering version when you pay for the item. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Mulighet for å slippe unna tollen el? Noen som vet det? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Akkurat samme lysa som jeg kjøpte fra Tyskland det der :) Ga vel ca 1200-1300kr for dem inkl. frakt. Betaler heller ikke toll på bildeler. Er du veldig heldig så slipper du moms også, det gjorde jeg xD Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Da lurer jeg på om ikke jeg kommer til å bestille lykter i kveld hvis det ikke er toll:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Ringte tollvesenet før jeg bestilte og fikk beskjed om at det ikke er toll på bildeler. Så du burde slippe :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Ikke toll på bildeler? Trodde det var toll på alt som har en verdi over 200 NOK. Har kjøpt pærer fra hoen-usa.com. Regner med at jeg kommer til å betale toll på de varene uheldigvis.. Eller slipper jeg? Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Ikke toll på bildeler? Trodde det var toll på alt som har en verdi over 200 NOK. Har kjøpt pærer fra hoen-usa.com. Regner med at jeg kommer til å betale toll på de varene uheldigvis.. Eller slipper jeg? Som sagt så var det det jeg fikk beskjed om... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Da er det vel bare å kline til da... Og satse på at du har rett;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Hehe.. Alle varer jeg har kjøpt fra ebay har jeg ikke betalt toll på, men varer som jeg har kjøpt fra nettbutikker i utlandet har vært tollbelagt. Så jeg er nok fucked for min del... men de lyktene kommer vel rett til din nærmeste postkontor uten tollavgift :) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Satser på det, var rimelig fete;) Men nå ble jeg litt usikker på om svart eller blank passer best:S Den er mørk gønn metallic... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 er forskjell på toll og moms, gutta. Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 er forskjell på toll og moms, gutta. sant sant..er vel moms på varer over 200 da. Om jeg husker riktig så regnes momsen (25%) ut ifra varen+frakt? Da må jeg betale moms da. Burn! Men uansett, gå får de sorte :) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg