Gå til innhold

VG tester audi RS6

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke si det sikkert. det er det jo ingen her som vet så det kan godt mulig være samme person som gjør alt

Nei, karakteren The Stig er flere personer.

Skuterhopperen på Lillehammer var Dan Lang, en svenske.

Nok om det, tilbake til den eminente artikkelen fra Hanne Hattrem, dama som er full av feil! :D

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, karakteren The Stig er flere personer.

Skuterhopperen på Lillehammer var Dan Lang, en svenske.

Nok om det, tilbake til den eminente artikkelen fra Hanne Hattrem, dama som er full av feil! :D

Bilen er jo kjempe rå. Ingen ting å si om bilen.

Men det er mye å si om Hanne Hattrem :drunk:

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri kjørt rs6 nei og det sier seg selv at jeg ikke har prøvd denne nye. dog har så vidt kjørt 01 rs4 noen timer.

Hva slags sportsbiler mener du lamborghini, ferrari, skyline, evo, sti, skyline?

Man kan jo bare se på filmer at den er tung i fronten og vil helst gå rett frem, dog ser den nye a4 litt bedre ut.

Ville ikke ha sagt nei takk til en rs6 men ville heller ha valgt en m5 til dagelig og en evo til banekjøring.

rs6 er en heftig bil men jeg er nok ikke noen audi fan selv så.

Med sportsbiler mener jeg i dette tilfellet sportslige biler i omtrent samme segment, for eksempel M5 - som du selv nevner, og som er no match for RS6'en ;) Og den fliser nok også en del Skyliner, Evo'er, WRX STi osv vil jeg tro.

Jeg er ikke noen langt fremtreden bilekspert, men det er visst ikke du heller. Du mener at A4 er mindre lysten på å gå rett frem, og således har bedre baneegenskaper, enn RS6? Thank you, and good night...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal folk diskutere biler dem verken har prøvd eller sitti på med?

Uten tvil en av verdens råeste familiebiler, på linje med RS4, M5 og Amg'ene

Hvem er det du snakker til? Hva vet du om hvilke biler folk eier, har prøvd eller har sitti på med?

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS 6 får jo på vanlig Audi maner kritikk for understyring, og uvilje til turn-in.

Og det er jo ikke det minste rart når man ser på hvordan bilen er oppbygd. En tung motor som i sin helhet sitter foran forhjulenes senterlinje gir en særdeles uheldig vektfordeling. Nå oppveier firehjulstrekken en del av dette, men naturlover er naturlover. Man kan gjøre mye for å begrense virkningene, men de vil fortsatt gjelde.

Og Audi er nok klar over problemet, iom at nye A4 endelig er konstruert på en annen måte, og vil nok, når RS 4 utgaven dukker opp, ha betraktelig bedre egenskaper i sving enn det RS 6 har.

RS 6 er sikkert en helt fantastisk bil, men jeg likte definitivt ikke skjermbreddingen

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd den? :)

Nei, og derfor gidder jeg ikke begynne å trekke konklusjoner, og fortelle andre hvordan bilen er å kjøre.

Hvem er det du snakker til? Hva vet du om hvilke biler folk eier, har prøvd eller har sitti på med?

Jeg VET at ingen her inne eier den enda, fordi den har ikke kommet til Norge, og sjangsen for at noen som ikke er journalist i ett større blad/avis har prøvd den er liten.

Men for all del, du har jo kjørt den/eier den så bare kom med meningene dine om hvordan bilen er å kjøre..

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET at ingen her inne eier den enda, fordi den har ikke kommet til Norge, og sjangsen for at noen som ikke er journalist i ett større blad/avis har prøvd den er liten.

Men for all del, du har jo kjørt den/eier den så bare kom med meningene dine om hvordan bilen er å kjøre..

Veldig saklig, da. Jeg har da aldri sagt at jeg hverken har kjørt eller eier den nye RS6 (men jeg har hatt gleden av å kjøre den nåværende modellen).

Poenget mitt var at du ikke aner hva slags biler alle andre eier eller har kjørt i inn- eller utland, så det er unødvendig å generalisere og beskylde folk for å uttale seg om ting de ikke har greie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Test av bilen i nyeste Autofil. (bladet altså).

Mindre kjøreglede enn Focus ST og BMW 130i....

Du får en R8 og en Passat Stasjonsvogn for samme prisen.....

Hvordan kan 580 gamper være så kjedelige.....

Tja. Kanskje den ikke er så fantastisk alikevel. Juristen?

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider