Gå til innhold

Polo 6n 99 modell :)

Ranger emnet

Renate_89

Anbefalte innlegg

Du får blinke neste gang jeg møter deg på Sandefjords veiene da, jeg er like synlig som Klovnster....

Jeg sier ang bilen: senk (40mm), tone ruter (men ikke helt svarte), S4 look fanger (selges billig NBS sist jeg var inne der) og en Rieger fanger bak + ei dobblet potte,fjerne lister og lakke dørhåndtak og speilplatene. Se linken til cardomain i signaturen min for inspirasjon...

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får blinke neste gang jeg møter deg på Sandefjords veiene da, jeg er like synlig som Klovnster....

Jeg sier ang bilen: senk (40mm), tone ruter (men ikke helt svarte), S4 look fanger (selges billig NBS sist jeg var inne der) og en Rieger fanger bak + ei dobblet potte,fjerne lister og lakke dørhåndtak og speilplatene. Se linken til cardomain i signaturen min for inspirasjon...

Ja det skal jeg gjøre vettu :) ja skal senke den nå mot sommeren :) det er de første planene jeg har med den hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville fått montert de hele fangerne i plast, sveiset på en panser forlenger. satt på 14x8"cup felger med stretch dekk. fått på en pen bakpotte eller et komplett effekt anlegg. å prøvd å få tak i set sort color consept innteriør og litt soting.

Var en veldig strøken polo du hadde da :) dama min sis ser ut som et vrak i forhold hehe.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider