Buzz Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Er jo de det store spørsmålet mitt kommer inn.. Hvor mye måtte du ut med i frakt ? Direkte fra nettbutikk eller med f.eks. Jet carrier ? Er det moms/avgift på bildeler ? Har laget meg en adresse nede i usa som går direkte til et lager det det blir lagret til det kommer et skip og henter tingene. Som går direkte til norge. Det er billig og kan frakte store volumer uten at det skal koste skjorta. Eller finnes det enda billigere alternativer kanskje ? hehe, send en PM til "Probe GT", jeg vet ikke hvor mye det koster med frakt og slikt tull... Men uansett, så er det verdt det! Med avgifter og alt det der. sparte 4-5000 på delene jeg bestilte! :) Siter BMW 520iA E39 1997 Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/209531-probe95-s-bmw-520ia-1997-e39.html#post2323654 X Ford Probe 1995 sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Annonse på finn.no påstår at det er Norgest fines Probe.. hehe, kan ikke si at jeg ble så impontert men den var jo ren å pen.. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyber_dot Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Annonse på finn.no påstår at det er Norgest fines Probe.. hehe, kan ikke si at jeg ble så impontert men den var jo ren å pen.. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Hehe. Må nok ut med noen kroner til for å kunne bære den tittlen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Da fikk jeg byttet reg reim vannpumpe og spennruller, og eksos på proben. Gikk ganske greit men jævlig trangt. måtte ha av så mye drit, topp deksel, motorfester osv. se så stygg lotusen har blitt:( her er ett bilde av potta i det fine været:) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 pen i lakken :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Har dere fjern lås på probene deres? Utrolig tungvint og putte nøkellen inn hele tiden:P Så man kunne kjøpe på ebay, men da må man vel ha hatt "remote" før? Vet ikke om min har hatt det jeg. Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Jeg har da det på min 1.gen... :) Så lenge du har sentral lås, så er det bare koble opp et system! Anbefaler det ass hehe, kjenner til det å slite med nøkkelen på andre biler... =) Får kjøpt sånt andre i norge, så slipper du ebay tenker jeg på! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Du kan også få remote starter om du vil det da ;) Bare husk å IKKE sette den i gir hehe Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Har fjernlås på min ja :) Men når det blir skikkelig kaldt fryser det fast, så trengs litt smøring... Er utrolig deilig å ha det ja :) Siter BMW 520iA E39 1997 Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/209531-probe95-s-bmw-520ia-1997-e39.html#post2323654 X Ford Probe 1995 sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Du kan også få remote starter om du vil det da ;)Bare husk å IKKE sette den i gir hehe Det fungerer sånn at i koblings skjemaet må du koble til håndbrekk lampa, og hvis ikke den er på så sperrer et rele at den ikke vil starte uten at brekket er på.. for sikkerhets skyld:) kan jo også droppe dette da.... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 bra med svar her:) Noen som vet om noe bra enkelt som jeg kan kjøpe? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Likte forresten Lotusen din :D Planer for den eller!? Siter BMW 520iA E39 1997 Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/209531-probe95-s-bmw-520ia-1997-e39.html#post2323654 X Ford Probe 1995 sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 hehe. nei ikke min, har stått på verkstede og blitt herpa lenge nå. Kansje min om ikke så lenge=) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 probe 95 er du ifra ski?? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 ja broren min Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg