Gå til innhold

Probe95: Ford Probe 95' 2,0i.

Ranger emnet

Buzz

Anbefalte innlegg

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg vært på posten og henta 2 sett med coilovers uten moms så klart også ;)

Nice!! :D Så Christian sine coilovers har også kommet!? Jobber mye om dagen, men må få prøvd å få henta dem så raskt som mulig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes d ser knall bra ut me lakkerte speil!! Ønska meg d lenge... ser dårilg ut me svarte plastspeil på min sølvgrå bil ass... :/ vet du om disse finnes som orginal deler? eller er d kun aftermarked..??

Tror faktisk du sparer penger på dra på et lakk sted med lakk kode og få dine orginale speil lakkert. Pluss det er mye enklere:)

Speil ect er dyrt på bil demonteringer siden det er deler som går mest av.

Tror noen av disse nyere modellene og de forskjellige utgavene har lakkerte speil, så er nok orginal lakk på disse vi fikk tak i heldigvis så det ikke blir så stort skille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk du sparer penger på dra på et lakk sted med lakk kode og få dine orginale speil lakkert. Pluss det er mye enklere:)

Speil ect er dyrt på bil demonteringer siden det er deler som går mest av.

Tror noen av disse nyere modellene og de forskjellige utgavene har lakkerte speil, så er nok orginal lakk på disse vi fikk tak i heldigvis så det ikke blir så stort skille!

jupp. Har vurdert det... bli vel så jeg gjør det etter hvært... Var på lakk verksted å lakka spoilern, pluss at jeg kjøpte lakk å lakka frontfanger å framskjerm selv... Lakka me orginal lakkkode uten tidsforringelse... Ble faktisk overaskende bra!! :thumb :D Men er litt usikker på hvor godt lakken vil sitte på orginal speilene.. MEN, det vil vel tiden vise..! ;)

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp. Har vurdert det... bli vel så jeg gjør det etter hvært... Var på lakk verksted å lakka spoilern, pluss at jeg kjøpte lakk å lakka frontfanger å framskjerm selv... Lakka me orginal lakkkode uten tidsforringelse... Ble faktisk overaskende bra!! :thumb :D Men er litt usikker på hvor godt lakken vil sitte på orginal speilene.. MEN, det vil vel tiden vise..! ;)

Derfor så pusser du ned og gjør det som skal gjøres for å lakke :)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du greier front fangeren, så er vel speil lekene lett :)

hehe... Fikk litt hjelp av en onkel till lakkerings jobben... :) Men han er ikke lenger her for å hjelpe meg... :'( Så får se om jeg får tak på noen som fixer lakksprøyte... Løser seg vel.. :) har fått overtalt en kompis til å sandblåse kaliprene mine i dag, så de blir vel lakkert røde etter hvert også.. :)

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å plukket opp coiloversene.. Jobba i mange timer med Niclas nå for å få satt det på. Møtte på et par utfordringer pga bolter som hadde rustet fast osv. Men fått på begge foran ihvertfall. Men for øyeblikket er det altfor lavt! Må kjøre SAKTE for å komme over fartsdumpene uten å gå nedi. Er ganske mørkt ute nå. så dårlig med bilder. kommer imorra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider