Gå til innhold

Probe95: Ford Probe 95' 2,0i.

Ranger emnet

Buzz

Anbefalte innlegg

Will do :) Vurderer fortsatt karbon-panser enda.. klarer ikke å bestemme meg!

BMW320i: takk for det! Nei, er ikke mange Probe'er ute å kjører. Synes det er gøy å ha en bil som ikke alle andre har:)

Takk for hyggelig kommentar :)

Jg har lenge fundert og lurt på hvilken potte jeg skulle kjøpe.

Skulle ikke ha en 240 potte som alle har, så gikk til slutt for en som skiller seg litt ut!

Legger ut bilde imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg endelig fått satt på den nye potta mi. Tok en god del lengre tid enn forventet for å få det slik jeg ville ha det.

Lyden ble jeg veldig fornøyd med og den ble riktig med tanke på antall hk, synes jeg selv....

Mye mindre bråk nå!!

Vil samtidig takke Niclas for veldig god hjelp. Tror vi satt i garasjen i 3-4 timer idag!

Legger ut bilder så fort jeg får mulighet, men nå tar jeg kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel på tide med en aldri så liten update..

Bytta grøftelys og satt på ny potte..

Først måtte bilen få seg en skikkelig vask!

CIMG03320000.jpg

Resultat

CIMG0335.jpg

Lysene sto for tur

CIMG0344.jpg

CIMG0342.jpg

ferdig med den ene

CIMG034100000.jpg

og så begge!

CIMG03390000.jpg

Så var det potta sin tur, ble litt dårlig med bilder underveis men.

CIMG0347.jpg

Her sveises det fester!

DSC04620.jpg

DSC04619.jpg

CIMG0348.jpg

CIMG03490000.jpg

Ble veldig godt fornøyd med lyden som ble. Nå bråker den ikke så mye som før :P Nå gleder jeg meg faktisk til å kjøre lang turer med den igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Det har du vel ganske rett i :) 118Hk orginalt er ikke så veldig mye å skryte av nei, men synes den drar en god del bedre nå enn før ihvertfall!

Er ikke motor som er første pri nå. Mere sommerfelger + dekk, anlegg, panser mm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle enkli hatt den litt høyere ja.. Ja, gjorde det! den vaskehallen er gull da! ti ganger bedre enn Statoil, er verdt de ekstra kronene!!

Skulle kjøpe noen sikringer og ledninger. Ordna med anlegget til en kompis.. Ikke faen om jeg skal ha noen wunderbaum i bilen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vanskelig å huske alt i slengen =P Men trenger ny oljepeiler. Litt vanskelig å forklare, men trenger den plastikk-delen som sitter bak den spaken som er til å få setet fram for passasjeren baki :P hvis du skjønte det. Har lenge hatt lyst på skinninteriør.

Er sikkert mer, men kommer ikke på alt i farta! Skrik ut hvis du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider