Gå til innhold

Probe95: Ford Probe 95' 2,0i.

Ranger emnet

Buzz

Anbefalte innlegg

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jøss tre prober som lingna jo, hehe. Den spoilern i bakgrund var vel litt for stor.

235/45ZR17 and even these ones sometimes touch when I have a load onboard

Så da må da de felgene du tenker på passe bra da? trur du ikke?

Skulle vel strengt tatt gå sånn akkurat kan jeg tenke meg! Men har helt klart bestemt meg. Det er de felgene jeg skal ha ;)

Ja, den vingen var altfor stor! Er bare 1 spoiler som passer til probe, og det er den orginale på U.S V6'erne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler på meg at denne komemr til å bli konge!!!

Har du noe sånn ca budsjett på hvor mye du vil bruke på den eller bare tar du det du har helt til den er helt ferdig?

Har vel egentlig ikke et budsjett på bilen.

Finner ut hva jeg vil ha, tar ting for ting. Så sparer jeg opp og kjøper det. Blir bare altfor skremt hvis jeg skal lage et budsjett på det. Farlig å tenke på hvor mange penger jeg allerede har brukt på denne bilen allerede! :P

Men sånn er det når man har lidenskap for noe!

koster å være kar :D

Kan vel egentlig legge ut bilder som har inspirert meg!

Fant forresten bildet fra salgsannonsen, altså GAMMELT bilde, sikkert ikke polert på flere år. ikke til å kjenne igjen nå etter min mening.

8600705_1557832_2_1_3172l_3.jpg

Dette er med Sensei bodykit som jeg er gira på. Koster 12990,- her i Norge. Pris i USA er 2080,- ...

senseifull.jpg

ProbeUSA-1.jpg

366130_115_full.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Gøy å se det er flere som brenner for denne nydelige bilen.

Lurer egentlig på hvordan dere gjør det med frakt fra Usa til Norge ? Jetcarrier ?

Har en liten liste over slite deler jeg tengte jeg skulle kjøpe inn så har jeg det for nå tid og fremtid.

Er jo mye penger å spare på å bestille fra usa nå da.

Vet at eksos anlegg er svindyrt her i norge (orginalt). Så vurerer å bestille dette.

Men er jo mye volum og vekt. Har dere noe tips til hva som er lurt å ta med seg når en først

bestiller noe fra Usa ?

Slenger med noen bilder av den nesten 100% orginale proben min.

Den er senket og stivet opp. Sommerfelgene er momo arrow 18 tommers 255/35 bak 235/35 foran.

Sitter virkelig godt i veien denne her. :)

Bilen_min_Ford_Probe_2_5_V6_170_hk.jpg

Litt juks med farger her.. ;)

FordProbe3.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Er en V6 GT ja.

Skal sjekke opp i summitracing.com.. Men vet du noe om frakt å sånn med disse ???

JetCarrier sender over med skip sånn ca 2 ganger i mnd. og er ganske billig. Men vet da ingenting om prisen vanelig butikker tar for å sende til norge liksom.

Jeg personlig har gjort svært lite med bilen da jeg ikke er den som er så heldig å har plass og utstyr til å ta fatt i slike ting. Jeg kjøpte bilen for nesten 4 år siden. Og har ikke hatt noen form for problemer med den utenom bytte av slite deler. Så er en fornøyd eier. Liker bilen veldig godt slik som den ser ut nå. Men en ny front og skjørt hadde jo gjort seg.

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk en samme som min som går her jeg bor da.

Ellers så er det sjeldent jeg ser en på veien.

Sjelden og pen bil.. :)

Ja dollaren er lav og lavere tror jeg den skal bli.

Tror ikke den stopper før den er nede i 4,60 kr.

Men en vet jo aldri... Og jeg er veldig fornøyd sånn som den er nå også jeg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og "Probe GT" pleier å bestille deler sammen. Så du får spørre han nærmere og frakt osv ja :)

Men hvorfor kjøpe orginalt? Er vel bare å kline til med Dual exchaust!? link: Engine Appearance

Så kjøper du like grenrør som meg: ProbeAddiction Headers

Da får du en del grommere lyd i kjerra de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford og mazda kjører omtrent samme pris på delene til disse bilene så hjelper lite. Men de delene som kan brukes til begge er som regl billigere, da det er etterspørslen på delene som ofte utgjør prisen på dem. Men uansett så sparer man mye penger på å bestille fra usa.

Er ikke den som har utstyr til å holde på med slike ting selv. Tror heller ikke jeg hadde fått det til så bra. Hehe.. Holder meg til orginale ting.. Men som sagt tideligere.. Kunne godt ha fått en annen front og skjørt. Og kanskje ei potte som pyntet litt bak.. Ellers så liker jeg bilen veldig godt som den er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford og mazda kjører omtrent samme pris på delene til disse bilene så hjelper lite. Men de delene som kan brukes til begge er som regl billigere, da det er etterspørslen på delene som ofte utgjør prisen på dem. Men uansett så sparer man mye penger på å bestille fra usa.

Er ikke den som har utstyr til å holde på med slike ting selv. Tror heller ikke jeg hadde fått det til så bra. Hehe.. Holder meg til orginale ting.. Men som sagt tideligere.. Kunne godt ha fått en annen front og skjørt. Og kanskje ei potte som pyntet litt bak.. Ellers så liker jeg bilen veldig godt som den er. :)

Ja, det er klart den er fin org. Men aldri stygt å freshe den opp litt, så lenge man ikke overdriver. Felger og senk gjør veldig mye med bilen også. Liker ikke orginal baklykta jeg da, så den sotet jeg og ble fornøyd med resultatet.

Kjipt å ikke ha verktøy til å fiffe den opp da.. men men.. :)

klart sparr man mye på å bestille fra Usa, men lønner seg å bestille i store partier da... ;)

Prisforskjellen ser man jo ganske godt på bodykitene hvor det samme bodykitet koster 12 990,- og 2080,- i Usa..

Grenrør til bilen min kosta jo 3600,- og jeg betalte 600,-! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er klart den er fin org. Men aldri stygt å freshe den opp litt, så lenge man ikke overdriver. Felger og senk gjør veldig mye med bilen også. Liker ikke orginal baklykta jeg da, så den sotet jeg og ble fornøyd med resultatet.

Kjipt å ikke ha verktøy til å fiffe den opp da.. men men.. :)

klart sparr man mye på å bestille fra Usa, men lønner seg å bestille i store partier da... ;)

Prisforskjellen ser man jo ganske godt på bodykitene hvor det samme bodykitet koster 12 990,- og 2080,- i Usa..

Grenrør til bilen min kosta jo 3600,- og jeg betalte 600,-! :P

Er jo de det store spørsmålet mitt kommer inn..

Hvor mye måtte du ut med i frakt ? Direkte fra nettbutikk eller

med f.eks. Jet carrier ? Er det moms/avgift på bildeler ?

Har laget meg en adresse nede i usa som går direkte til et lager

det det blir lagret til det kommer et skip og henter tingene. Som går direkte til norge. Det er billig og kan frakte store volumer uten at det skal koste skjorta. Eller finnes det enda billigere alternativer kanskje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider